911ruf Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 mye fett der ja...skulle vært oppover en tur og sett;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 harryprisen ?! Harry??? den er jo svin tøff!!! Hei Som min sjåfør sa.."Kommer helt ann på hva som er neri motorrommet på den der om den er tøff eller ikke" :) Så hva var det neri der? Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Finnes ikke noe orginalt med det der! Vinga er original i hvert fall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hææ? Du mener med det? Det der er Rieger sin EVOIII vinge.. ikke noe orginalt over den. Stor og stygg.. Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Den 190'en er handlevogn.. :P Tror granadaen har org. motor! :o Skal ikke si noe sikkert da men.. Kompis av meg tok bilder, og så snart jeg får bildene skal jeg legge dem ut. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 Får slenge ut noen bilder jeg også :titties: Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 17, 2005 Rapporter Share Skrevet September 17, 2005 noe av det styggeste jeg har sett av styling... putter på alt det er plass til lixom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio 89 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hei Som min sjåfør sa.."Kommer helt ann på hva som er neri motorrommet på den der om den er tøff eller ikke" :) Så hva var det neri der? Mvh 2.3 V6 ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 2.3 V6 ! Hei Noe annet snadder som er moro neri der? Mvh Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Mye fine biler! Men fy f**n den civicen var horribel! angry Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Jeg tok bare ètt bilde... ;) Siter 02 Toyota Hiace 05 Yamaha R1 - banesykkel 08 Honda CBR1000RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Hva i alle dager? 1.3l med hjemmelaga turbo? :thumb Edit: hjemmelaga turboinnstallasjon.. Ikke selve turboen. Hehe Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hva i alle dager? 1.3l med hjemmelaga turbo? :thumb Edit: hjemmelaga turboinnstallasjon.. Ikke selve turboen. Hehe e vell gjerne en kadett 1200 med turbo d der :) noen som vet kor mye hk den har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Var vel en 1200, ja. Se veeeeldig hjemmelaga ut... :) Aner ikke hvor mye gamp. Neppe så velgig mye... :D Siter 02 Toyota Hiace 05 Yamaha R1 - banesykkel 08 Honda CBR1000RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Den cajennen gjorde meg svak til sinns!!! (sinnsvak):D Den vart lækker!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg