Prebo Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 En av de mer gjennomførte rx-7'n jeg har sett :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 haha... er det ikke den som er automat da? fåkke no credz da med mindre det er preppa glide eller th400 :) Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 haha... er det ikke den er automat da? fåkke no credz da med mindre det er preppa glide eller th400 :) Jeg gir da f i om den har automat.. Jeg skal ikke akkurat kjøpe den:P Er flere bilder av den jeg er ute etter;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 utrolig feit bil ihvertfall....har ikke flere bilder av den...men kan det stemme at denne er hentet inn fra statene? gøy å se at den moten kommer mer og mer over hitt..:) Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 er det ikke national car på ensjø som hadde/har den til salgs? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 er det ikke national car på ensjø som hadde/har den til salgs? det stemmer vettu;) tror det var det dem het, har sett den ett par ganger i motorbørsen eller autobørsen :bump Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Så den på Rudskogen i Juli, så er nok en del bilder av den under postene i fra Gatebil i Juli. Så ikke så værst ut den der. :) Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Så den på Rudskogen i Juli, så er nok en del bilder av den under postene i fra Gatebil i Juli. Så ikke så værst ut den der. :) Takker;) *lete litt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Den rotorforma "knotten" som sitter rett ved bakruta.. noen som vet hva den er? blindplugg der hvor vindusviskeren satt? eller? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Den rotorforma "knotten" som sitter rett ved bakruta.. noen som vet hva den er? blindplugg der hvor vindusviskeren satt? eller? det må jo være det, merkelig å tette igjenn ett hull på en sånn måte :hvaskjera Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Æsj.. Nå har jeg tittet igjennom sikkert 5000 bilder fra gatebiltreffet i juli.. Ikke et eneste bilde av rx-7 fant jeg:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Har et par bilder av den jeg, på en annen pc... Kan legge ut litt senere. Ble vel solgt gjennom Håvard Hoffmann denne. Så selv på den, men ble uaktuelt da jeg hørte den hadde automat.... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Andre du har pm ;) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hei. Denne bilen ble tatt inn av Håvard. Bilen var egentlig veldig fin. Automat er ikke helt "min potet", men det er ikke noen dårlig AT kasse i FD. Ganske sportslig giring allikevel. Men nå til det triste. Bilen er brent opp. :fire: Det er omtrent ingenting igjen. Brent opp bakfra, og gjennom hele bilen frem til motoren. Men det kommer sannsynligvis en slik bil igjen til neste sommer. Og den blir enda råere. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg