Goop Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=861144 Bilen ser jo bra ut.. Noen som har noe positiv eller negativt om denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Den var nice!! Manglet kanskje hvite blinkers bak...samma det, ellers var det en go`bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bamj Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hmm hvor får man 80mm senkest fra ??? har aldri set det noen plas Siter Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =) Volvo power =) =) X.volvo 244 dl 1977 model motor B19 X.volvo 360 gl 1987 model motor B200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 lurte jeg på også. og hvor får man kjøpt de felga. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 bare og søke på brock b1 hær på 240 forumet...jeg hadde en tråd en gang der jeg mener på det skal stå hvor man får tak i di! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Det er ÅKER fjører! Det er vell dem Maxis har brukt på sine 240er... Senker som faen å blir stiv som faen cheers Fjær fabrikken som produserer dem, husker ikkje internett sida.. Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Det er ÅKER fjører! Det er vell dem Maxis har brukt på sine 240er... Senker som faen å blir stiv som faen cheers Fjær fabrikken som produserer dem, husker ikkje internett sida.. http://www.fjerfabrikk.no/ :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg