Gå til innhold

Omega A herjing..

Ranger emnet


TMB

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle ha det litt gøy med Omega'n fremover (siden ingen trenger slike bildeler lenger), og skal derfor filme all herjing, men jeg har sjuvstarta litt på forhånd. Dette klippet ble filmet på 17mai med et digitalt fotokamera, derfor så kort filmsnurt. Men det er et bevis på hvor tjenestedyktig Omega'n er på tørr asfalt. :drive2

http://pointless-box.com/gallery2/main.php/download/4411-1/DasSladdeWaggon.wmv

 

høyre klikk og "lagre som"

 

 

 

___________________/

Og for guds skyld, ikke vis dette til de nedpå moss politikammer.. hehe.. De var litt iriterte da de måtte rykke ut på 17mai.... :hammer

Ble ganske kort film snurt da jeg hadde sladda i omlag 15min før gutta kom med fotokameraet. Og så kom onkel ville putte meg i :jail, men da var det bare å :driving

 

Flere klipp er på vei så snart bensinprisen synker litt...

(student + bensin = ekke sant)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som østfoldrally er avhold så legger jeg ut et av de klippene du garantert ikke har sett fra SS11.... hehe. Neida. ble bare litt gira etter rallyet at jeg tok meg en tur med Omega'n. desverre var det lite bensin på den så jeg spedde på med litt parafin ++.... Det fungerte fint fint, selv om tenningen burde vært justert litt for den type blanding...

 

Må desverre beklage over lydkvaliteten på filmklippet, men digitalkameraet mitt takler vist ikke så mye over 100dB... (fri eksos, merket godt at den kunne ha godt av ei potte)

Klippet er på ca 20mb og 3min. Så antar at kvaliteten er ok. selv om kameraet ble teipet fast til dashbordet...

 

http://pointless-box.com/gallery2/main.php/download/4414-1/Omega2.wmv

 

Høyre klikk og "lagre som"

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Smal er den og fort går det...

Bilen er en Omega A 2.0 GL.

4552.jpg?12-05-2005%2014:34:36

Før russetida...

 

 

 

Skal ut å :driving litt til i dag i lag med dama. kan jo filme litt mere da.. hehe

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alt går som planlagt....

 

s53009277ir.md.jpg

Det ble vist litt breiere enn hva jeg hadde forventet...

 

s53009294qi.md.jpg

Lenge siden dere har sett såpass fin felg vel... En kan ikke vinne noe om en ikke satser... Spørs bare hva premien var... hehe. Martine lo godt da det smalt... :bump

 

 

s53009289ig.md.jpg

Eneste som er litt synd var at bakakselen ikke tålte dette. Men gir meg ikke så fort. Skal se om det går å sveise litt i klokka, og om det går så blir det drift på ett av to mulige hjul.. hehe... Får håpe det lar seg gjøre. For denna bilen går faktisk jævlig bra oppover i skauen. (og utover i skauen)

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår