MGR Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 noen som har prøvd world racing? har noen sider med download cars? eller edit prog? send pm så kan vi drifte sammen:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 aldri hørt om spillet. så noen screenshots nå. er det noe kult a? tune/style går det ann? mange biler? fortell litt a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Jeg har world racing. Det er ikke så veldig realistisk men er ganske artig hvis du har ratt. Genialt å laste ned biler til det. har lasta ned mange hundre biler som dalback golfen, skyline og en calibra 8v, samme som jeg selv har, og interiøret er helt likt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 hvor laster du ned? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 http://www.kabelverhau.ch/diverses/wr/ der lasta du ned biler. hvor fant du golfen? får bare 30 biler jeg. rsten blir får jeg ikke brukt:( Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet September 11, 2005 Rapporter Share Skrevet September 11, 2005 er det mercedes world racing det er snakk om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 ja er nok dæ du:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 14, 2005 Rapporter Share Skrevet September 14, 2005 noen som har prøvd world racing? har noen sider med download cars? eller edit prog? send pm så kan vi drifte sammen:) Bruk søke knappen her på forumet ;) :thanks Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg