daggis Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Så en gammel crx tilsalgs her om dagen. Da jeg ikke har så mye penger at det gjør no, tenkte jeg å kjøpe en småherpa bil og fikse den. På denne bilen måtte det byttes drivakselmansjetter. Er dette mye stress? Hvor mye koster det å kjøpe delene og montere selv, evnt. sette på verksted? På forhånd takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Hvis det bare er drivakselmansjettene som må byttes så kan dette gjøres selv. Med litt hjelp fra noen som vet hva dem holder på med såklart. Mansjettene er tredd utpå drivakslingene for å beskytte knutene ved motor og ved hjul mot støv og skitt. Inn under mansjettene ligger det mye grease. Ellers så burde du sjekke om det er rust på bilen og det ellers vanlige ved bruktbilkjøp. og forlange 10 dagers garanti på at det ikke er noe galt med bilen forutenom det selger sier fra om. Dette innebærer i kjøpsloven. Men greit å få frem uansett. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by daggis Så en gammel crx tilsalgs her om dagen. Da jeg ikke har så mye penger at det gjør no, tenkte jeg å kjøpe en småherpa bil og fikse den. På denne bilen måtte det byttes drivakselmansjetter. Er dette mye stress? Hvor mye koster det å kjøpe delene og montere selv, evnt. sette på verksted? På forhånd takk for svar. kjøp bilen min istede... den er 99,9% rust fri:D :D :D :D Siter 88 nissan silvia 1.8 t 86 opel gsi møkkabil 83 bmw 525 x88 ford sierra vinterbil x89 subaru justy x2 =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx maniac Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Originally posted by daggis Så en gammel crx tilsalgs her om dagen. Da jeg ikke har så mye penger at det gjør no, tenkte jeg å kjøpe en småherpa bil og fikse den. På denne bilen måtte det byttes drivakselmansjetter. Er dette mye stress? Hvor mye koster det å kjøpe delene og montere selv, evnt. sette på verksted? På forhånd takk for svar. Har masse deler til honda crx 88-91, Hvis du trenger noe der det bare å ta kontakt Siter hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg