Gå til innhold

Nytt medlem

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uff hakke tid tel sån sosialisering med familien nå må skru bil.

 

Sa jeg at jeg og fruen skal skru bil i påska :D må det for og bli ferdige håper på og ligge bra an etter påske er mange fridager der.

 

Tror sikker PK har tid snakka med han i går.

 

Tror deler til de er billig i USA da, men du kunne bestille sammen med han inkl ny lammel til den heftige trøkk plata han hadde.

 

Og tenk og få inn lette sving hjul oooouuuuu pass opp ost her snakker vi om gass respons til tusen og tilbake :D :D :cool:

 

Ok vi snakkas skal mekke hele helga.

 

Erik

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det er nå bare en diiiger tung støpejerns 350 som gutta med tur-bo ;) kalte det på Våler i fjor.

 

Eller som de sa ååå så kjedelig a bare v8.

 

Men etter og ha kjørt fra en Evo4 en Celica GT Four mfl :eek: både i svingane og på langsia var rimelig mange nyskjerrige som kom bort :D :D

 

Men for og svare på spørsmålet det er en 010 støp 350 truck blokk borra 030 med smidde TRW stempel, smid veiv, sterkeste orginale LT1 råder, Lunati kam, Porta Dart II topper, Weian insug og en Diger Predator på toppen.

 

Den er byget for 6 år siden etter et oppsett de i Hot Rod bremsa til 420hk men hvor mye det er vet jeg ikke har alderig bremsa den.

Men rundt 400 håper jeg da på.

 

Ang lyden nå er den endelig blitt litt roligere med 2 stk 2,5" Apple racing potter de funker bra.

 

Hva skjer så med den karen er det Cheva som gjeller i sommer?

 

Ses nok i sommer.

mvh

Erik

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Bilen er jo kjøpt.. Men lappen kommer i Oktober... Er 17 år :(

Men da har jeg jo god tid på å mekke litt på den. Bytte motor og kasse og sånnt. Nå står det R6 og 3-trinns manuell i den! Usssh!

:p

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki da blanda jeg litt personer her men er i rute nå.

 

Kult det er rekrutering til AmCar gjengen også :)

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt no økonomisk og kjøre med en orginal frisk 305 eller 350 med kun meget enkel trimm ellers bruker de for mye suppe.

 

For er det noe vi andre har erfraing av så er det 18år lite penger kjører masse bil mao sørg for at den er billig og kjøre med så du får masse glede av den istedenfor og bruke 2liter lila og få mindre glede av den.

 

Ville anbefale deg oppsettet Ratata har det er nok power og passe økonomisk dvs bruker det samme som Omega 2.4 hans :D :D :D :D

 

Så hvis R6 en er i god stand bruk den og ta deg tid til og lete opp reiktig motor.

 

Eller så kan du jo bare kjøpe min da :D Men den er ikke direkte billig;) .

 

Hvor mye måtte du gi for herligheten den ser jo veldig fin ut på bilder mener og ha sett bilen en gang for noen år siden og at den var fin.

 

Lykke til med AmCar.

mvh

Erik

Som skal tilbringe påska i garasjen...

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg beholder 6`ern, men det blir vel heller ikke større enn en 350.. Tenker på det du skrev om økonomi..

Bilen har vel krutta rundt her i Tønsberg ganske mange år, så det kan godt stemme at du har sett den. Den er ikke strøken vil jeg si, men helt OK til 25000 kroner.. Trenger ny lakk og sveise litt rust og sånnt. Men det skal bli bra til slutt ;)

Nå er den faktisk klar for EU-kontr.!!! hapyhappy

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en som prøver å selge en 305tpi tror den står i billisten, den selges med komplett ledningssett og det hele, det er et godt valg med tanke på økonomi, den bruker lite bensin og du har 230 hk å leke med, de hestene fungerer også.

Har selv 350 tpi og det er en fryd å leke med, nå kommer sola og så da blir det enda bedre :cool:

post-69-13804850128833_thumb.jpg

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Tviler på at jeg beholder 6`ern, men det blir vel heller ikke større enn en 350.. Tenker på det du skrev om økonomi..

Bilen har vel krutta rundt her i Tønsberg ganske mange år, så det kan godt stemme at du har sett den. Den er ikke strøken vil jeg si, men helt OK til 25000 kroner.. Trenger ny lakk og sveise litt rust og sånnt. Men det skal bli bra til slutt ;)

Nå er den faktisk klar for EU-kontr.!!! hapyhappy

 

Bare sørg for og skaff alt du trenger for og konvertere til v8 først så slipper du mye slit.

 

Blir for penger av bensin også når man er ung og kjører mye og ikk ehar mest penger.

 

Da har jeg sett den ja, nei ikke strøken men ok spesielt for den prisen synes det var billig jeg hvis dne er ok.

 

Lakken kan man ta seinere sørg for at dne er tett og rustfri og kos deg med bilen så kan du lakke når du har penger.

 

Såppas da er det bare og skaffe deler etter det da :D

 

454 kan skaffes da... men økonomisk er det ikke lurt.

 

Lykke til ses nok i sommer ser du mer er det bare og stikke bortom men jeg finnes nok mest på asfalt banene i sommer da det prioriteres først.

 

Men noe crusing blir det sikkert.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, d var nok ikke meg d.

Jeg bor riktignok på vestkysten, men i nabo-landet, hos söta bror.

Min fine bil står trygt i garasjen akkurat nå, for den er ikke helt klar for sesongen ennå.

Vi tar en tur eller fler over grensa i sommer, og förste gang blir natt til förste mai. da tenkte vi dra til Porsgrunn.

Kanskje blir d en tur til Bergen, hvem vet?:usa:

Bandit`77.Kjörer så d ryker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår