Stingah Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hei driver å skal skifte olje på kjærre. Skal ut på langtur i morra så ville ha det gjort før jeg dro. Finner ikke den ¤#"%¤# tappeskruen.. kan noen forklare meg dette? I haynes-boka virker det som det er helt naturlig at man skal finne den med en gang.. :fire: :fire: Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboHansen Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 tappeskruen sitter i bunnpanna under bilen hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 takk takk. fant den og har tappet.. alt i orden:) problemet er nå bare at jeg ikke får av lokket til oljefilteret.. håper jeg får lånt det spesialverktøyet hos en kompis av meg.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 takk takk. fant den og har tappet.. alt i orden:) problemet er nå bare at jeg ikke får av lokket til oljefilteret.. håper jeg får lånt det spesialverktøyet hos en kompis av meg.. :) Lokk til oljefilteret? ?? Du trenger ikke oljefiltertang for å løsne på filteret.. Hugg et skrujern inn i filteret og skru det ut.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 det er et lokk over oljefilteret i golf iv ja. selve filteret er helt løst. men nå er alt ferdig, og det ble faktisk en annen lyd i bilen etter oljeskift. mindre tikking. dette sier noe om behovet! var vw som hadde blingset litt på dato for oljeskift. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Det er innsatsfilter på 4'er golf...Pipe til lokket koster 30 spenn på Biltema! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg