Power-Hand Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Her er linken til min første bil. Håper på kommentarer. (Positive og Negative) Men HUSK dette er min FØRSTE bil. Ganske simpel Styling. Se her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Så litt fake ut de lexus logoene! fet farge! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Så litt fake ut de lexus logoene! fet farge! Ja.. HeHe.. Satte de på i record fart .. ;) Har flere biler jeg skal laste opp. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 ekke så verst denne her. ganske bra faktisk for å være første... btw: ser at du har Glacius sin supra concept i avataren. du brude sjekke med han før du bruker den, er copyright på den vettu Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg