opel freak Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Hva skal jeg bruke som slippmiddel? Er det fare for at det danner seg kondens mellom glassfiberen og stålet i hjulbrønnen? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 slippmidel? mener du får å ha på hjulbrønnen først sånn at glassfiberen ikke sitter fast når den er stivnet? i såfall kan vel litt olje eller smør/margarin/fett fungere fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 bruk maskeringsteip nedi. så smører du inn den med noe poleringsmiddel. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Men hva med plast folie, går det ann? Det var det om noen hadde peiling på det med kondens da........ Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 polyesteren blir jo veldig varm når den herder da, men vet ikke om den blir så varm at det går utover plastfolien. hvis plastfolien ikke smelter går det bra, men om den smelter kan det bli værre tror jeg. vet desverre ikke om det blir noen problemer med kondens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hva skal jeg bruke som slippmiddel? Er det fare for at det danner seg kondens mellom glassfiberen og stålet i hjulbrønnen? Har bygget mange bygg hvor man formstøper brønnen... Har alltid brukt en litt tykk plastikk og gaffa tape... gaffa tapen "former" man kassen med, dvs. om man vil gå ned i størrelse.. De fleste brønner er altfor store til å bruke som en kasse... deretter tar du helt enkelt litt spraylim slik at plasten fester seg til karosseriet (evt. dempeplater) og gaffaen med... Beste er å bruke dempeplater slik at kassen ikke ligger hardt mot hardt... Kondens har jeg heller aldri hatt noen problemer med, men om det er et dreneringshull ville jeg ha tettet det og sørge for at våte ting ikke kommer i bagasjerommet...:) ellers er det bare å ligge så mange lag at kassen blir tilstrekkelig sterk... Har mange bilder om du lurer på noe... Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg