void Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 cheers okey. Takk for alle svar. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Jeg kjøpte fjærer hos eiker. Ingen problem der. Var ikke den beste listen på nettet å forstå. Ringte derfor og snakket med de. De sa at de hadde et inne og skulle sende det nest dag.. Tok ikke mange dagene før jeg fikk en hentelapp i posten. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Jeg skulle ha en trimdel til mopeden, men trengte bare et delenummer fra dem... De ga meg feil Delenummer! Mulig det var et engangstilfelle... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 bestilte felger fra eiker.....fikk dem levert fraktfritt på døra..... trengte en runde autosol og litt polish så var dem greie... hadde et par hakk i to av felgene ringte dem samme dagen...de sa bare jeg skulle ta bilde eller komme innom så skulle jeg få penger eller de skulle reparere det........ dum som jeg var brukte jeg litt tid Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Bra det ikke bare er negative innspill her ;) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet September 4, 2005 Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 Bestilte fjære på nett, sammtidig som jeg hadde de på tlf :P, de sa de ikke hadd på lager så det ble ca 3 ukers leveringstid. Vet ikke om det gikk så lang tid som 14 dager.... Hyggelig overraskelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 jeg bestillte senkefjærer hos de på torsdag, og de kom fram hit på lørdag. det vil jeg si er sinssykt bra service :D Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Det er eiker.com det er snakk om? Noen som har testet felgene DERES? Vurderer å kjøpe 4 sånne. Er jo billig for 17", og ser ikke så værst ut, syns jeg skimter en liten kant der og ;) Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 noen som har noen erfaringer med de simex dekkene til eiker? vurderer noen sånne i enten 185/65-14 ell 205/45-16 er dette bare driite ell holder de fint et år? ser også de ikke har på lager bruker de lang tid? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Det er eiker.com det er snakk om? Noen som har testet felgene DERES? Vurderer å kjøpe 4 sånne. Er jo billig for 17", og ser ikke så værst ut, syns jeg skimter en liten kant der og ;) tror det er 90mm kant :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 tror det er 90mm kant :d Kanten kommer vel litt an på innpresset..? Men uansett, jo større, jo bedre! :D Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg