mspower Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ja, du er overlegen! Neida.. Er sikkert ikke så lett for deg heller. Var på motorveien en plass :P he he he he., få blinke,tute og diverse neste gang da vettu;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 ja ja... får skrive litt da.. skjer ikke mye med bilen om dagen.. bare kjører og er fornøyd!! hel lakking kommer nok ikke på enda :/ bah... blir i løpet av juni... men.. når er d vagtreff på våler egentlig... ??? hakke hørt no om d jeg... ellers har jeg bestilt nye gulvmatter og girkule da :) mattene ska bare brukes til pen selvsagt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 2-4 Juni er det VAG treff.. Kjøp bilen min a ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 mattene skal brukes til hva?! pen!? hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 så bilen din på statoil natt til 17.. maskin :D vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 2-4 Juni er det VAG treff..Kjøp bilen min a ? takk :) ja,du vet je vil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 mattene skal brukes til hva?! pen!? hehe brukes til pent... når je er på treff osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 så bilen din på statoil natt til 17.. maskin :D vemund hi hi hi.. kjørte jo golf du å da ;) fant je ut i ettertid etter å ha snakka med deg.. maskin??? ;) hi hi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 jeg skal på vagtreffet,men... rekker ikke lakkere,så i dag har jeg lånt slik polerings ting som billakkerere bruker :) ska poleres godt :) så... kanskje den slipper den hellakkeringen med det først .. SKA lakkes,men.. hvis den blir bra er d ikke no som haster!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Bilen din trenger strengt tatt ikke no hellakkering spør du meg. Strøken og pen nok som den er. Kan heller være snill mot meg, så kan jeg få hellakkeringa di, for jeg trenger det sårt;) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Bilen din trenger strengt tatt ikke no hellakkering spør du meg. Strøken og pen nok som den er. Kan heller være snill mot meg, så kan jeg få hellakkeringa di, for jeg trenger det sårt;) Hi hi.. nå er Bilen ganske bra att... ja mads,den vakke så verst,men.. kunne alltid vært bedre ;) Nå har je og han som lakkerer for meg røbba og polert i langt over tre timer.. ble bra resultat :) Bilder kommer... Må bare få fiksa kamera :S bah.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 enig i den , golfen ser nå bra ut syns jeg, trenger ikke no ny lakke den vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mai 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 enig i den , golfen ser nå bra ut syns jeg, trenger ikke no ny lakke den vel? nej,trenger ikke,men... gøy å ha ny lakk syns je da :) blir vel lakking utpå sommeren væ ;) men ble ganske blank nå syns je :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hi hi.. nå er Bilen ganske bra att... ja mads,den vakke så verst,men.. kunne alltid vært bedre ;)Nå har je og han som lakkerer for meg røbba og polert i langt over tre timer.. ble bra resultat :) Bilder kommer... Må bare få fiksa kamera :S bah.. Hehe, tviler på at det ble så stor forskjell før og etter poleringa. Lakken din er jo skikkelig strøken uansett:) Men får slenge ut bilder, så vi får sett den store forskjellen. Hehe:op Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 altså ms når er det du kommer til oslo for å gi meg en liten ride i bilen din da??? du lovetE:P:worshipbm Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg