Skillz2k Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Svart Golf 2 er aldri feil..Lovin it! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 svart golf er elsk! :) har det selv! ;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Svart Golf 2 er aldri feil..Lovin it! hi hi.. nice =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 syns du sku ha cleana hele bilen også jeg, når du skal lakke den.. :P cleant er pent! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Tuuusen takk :)flere Bilder kommer,men syns d er penest med bilder av bilen når den er ren je da.. :P har bilen din i møkkette versjon om du vil ha, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herakles Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Har en fin fin bil du :) Svart er alltid bankers happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 bare sånn for å sette prikken over ien så synes jeg du burde tone rutene på alle rutene lizm.. Det hadde gjort seg.. Så hver gang du kjører så kan folk lure hvem er det som eier en sånn pimp mobile! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 fin bil, ble fint me svarte speil. :D tommern opp. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 tips til deg linda: sett på originalspeil som er lakka :) eneste som duger på golf.. alt anna blit på en måte litt for bmw osv :) og så var det en anna ting jeg tenkte på.. men det glemte jeg jo selvsagt... blæh.. jo.. det var det... dette med valsing... siden du har G60 breddere.. så trengs det ikke å valses noen plass :) bare kappe litt i underskjermen osv :) da kan du senke mye og ha breie felger/dekk :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 tips til deg linda: sett på originalspeil som er lakka :) eneste som duger på golf.. alt anna blit på en måte litt for bmw osv :) Synes det ser bra ut jeg.. Bilen er lizm ikke noe old school eller noe sånt lizm.. Det passer inn med disse speila fordi bilen er lizm 2f2f! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 syns du sku ha cleana hele bilen også jeg, når du skal lakke den.. :P cleant er pent! d er pent ja,men jeg ska nok ikke gjøra d.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Synes det ser bra ut jeg.. Bilen er lizm ikke noe old school eller noe sånt lizm.. Det passer inn med disse speila fordi bilen er lizm 2f2f! tusen mange takk for d.. syns speila er fine sjøl je!!! Hadde je ikke likt dem så hadde je bytta... :P he he he he he.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 tusen mange takk for d.. syns speila er fine sjøl je!!!Hadde je ikke likt dem så hadde je bytta... :P he he he he he.. riktig.. det er jo din bil.. så om du setter på Linda er best i front ruta så er det ditt valg lizm;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 fin bil, ble fint me svarte speil. :D tommern opp. Vemund Mange takk Vemund :) ble mye finere med svarte speil enn chrome :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 riktig.. det er jo din bil.. så om du setter på Linda er best i front ruta så er det ditt valg lizm;) he he he he. d har du heelt rett i ;) he he he... je har navnet mitt i sideruta da :P heha.. Noe je satt på i vinter når den sto inne.. legge ut Bilde av d straks ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg