Housey Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 tusen takk :D ble kjempe fornøyd je... d ble visst golfen å sa han!!! ;)nå nærmer d seg sakte med sikkert biltreff,og enda mer nærmer d seg at bilen er ferdig!!! ;) Ferdig? går det ann? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Ferdig? går det ann? hehe. ikke slik ferdig.. d går ikke ann,men med d som er planene i første omgang ;) d skjønte du å daaaaaaaaan!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Dimmen på felgene som står på ??? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 svarer for lille linda jeg.. felgene hennes er 7.5x16 foran 9x16 bak Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 juppers dan.. stemmmer fullt dæ ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 dum må fjerne den edderkopp greia i bakruta nå.... :spider mye finere uten Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 dum må fjerne den edderkopp greia i bakruta nå.... :spider mye finere uten du synes d ja ;) he he he he he.. syns bilen er like go med som uten je.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Har sett igjennom hele tråden på jakt etter noen bilder men, er jo bilforumets prate tråd dette virker det som.... Bare lurte på en ting Hvor kjøpte du bilen? Bilen er veldig lik som en jeg kjenner hadde.... Og du bor i Lillehammer? Da har du kanksje sett den gamle 2'ern min da? Helt rød med lakkerte 90 fangere.... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Har sett igjennom hele tråden på jakt etter noen bilder men, er jo bilforumets prate tråd dette virker det som....Bare lurte på en ting Hvor kjøpte du bilen? Bilen er veldig lik som en jeg kjenner hadde.... Og du bor i Lillehammer? Da har du kanksje sett den gamle 2'ern min da? Helt rød med lakkerte 90 fangere.... sorry... emn blir fort mye prat når man ikke får lagt ut bilder :( men ska fikse flere etterhvert!!! ;) jeg kjøpte den på årnes jeg... og bor på lillehammer nå.. hmmm... helt rød??? 8v? attsveisa bakluke??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 sorry... emn blir fort mye prat når man ikke får lagt ut bilder :( men ska fikse flere etterhvert!!! ;) jeg kjøpte den på årnes jeg... og bor på lillehammer nå.. hmmm... helt rød??? 8v? attsveisa bakluke??? Da er det nok den som ham jeg kjenner hadde fin den.... Bor like ved Årnes jeg. Ja 8v bilde av gamle bilen min Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Da er det nok den som ham jeg kjenner hadde fin den.... Bor like ved Årnes jeg.Ja 8v bilde av gamle bilen min hmmm. han je kjøpte av heter Ole Sverre i allefall :) kjempe grei gutt!!! ååååååå. vakke sææærlig fin denna gamle din hell. NYDELIG!!! Hvis d er den je mener så vet je hvem han er han som har den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 Det er han ja.... Du får holde utkikk og gi meg oppdates på åssen det går med bilen.... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 hmmm. han je kjøpte av heter Ole Sverre i allefall :) kjempe grei gutt!!! ååååååå. vakke sææærlig fin denna gamle din hell. NYDELIG!!! Hvis d er den je mener så vet je hvem han er han som har den... lars støp som ahr den der nå Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 lars støp som ahr den der nå Står den golfen i Mesnalia tro?? Står en helt liken bak butikken der. Så noen andre bilder av den bilen der, Ganske lik bak, lakkerte fangere og slikt. Også står den på sommerdekk. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 han driv da å putre ofte att og framm så tviler han har sommer dekk, men bak så har han de felgene som er på bildet der hvertfall.. ikke sikker på hvor han bor hen nå.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg