Montana Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Always arti dæ! Hehe! Mææn, nok OT? :) Siter `00 Civic VTi Type S `96 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8 `77 Corolla Coupe Ke35 [x]`96 Civic VTI ek4,`91 Accord 2,2i,`87 Carina 1,6 DX,`84 Camry 1,8 DX, `81 Civic SL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 hehe...nok ot? Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Montana Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Off Topic... Siter `00 Civic VTi Type S `96 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8 `77 Corolla Coupe Ke35 [x]`96 Civic VTI ek4,`91 Accord 2,2i,`87 Carina 1,6 DX,`84 Camry 1,8 DX, `81 Civic SL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 hehe..np..:) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Silver_20, var du på Mo før noen helger tilbake? Har vært på Mo nå i 3uker. Går skole her såh... Går VK1 Lakk på Mjølan :) Bilen står fint parkert ved Båsmo-barnehage tannløs Kjører hjem imorgen. Så får vi begynne å skru ut elendigheten! Montana: Dugnad og godt selskap hos Ole Martin hele helgen :D hehe Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Er dritnysgjerrig på å høre om ytelsene når du får den!Kanskje kjøre mot deg og... ;) (0-100 og sånt) Ja du får komme oppover til neste år på første treffet til Sommertreffet?? hehe...men så lenge jeg kjører fra en VISS kar med en rød mx-6 med hjemsnekkra turbo så skal jeg være fornøyd :hammer :hammer hihi Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Montana Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ja, det blir vel til det.. Hehe! E kjæm! :driving Siter `00 Civic VTi Type S `96 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8 `77 Corolla Coupe Ke35 [x]`96 Civic VTI ek4,`91 Accord 2,2i,`87 Carina 1,6 DX,`84 Camry 1,8 DX, `81 Civic SL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkyfung Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 ja i morra byine vi på fanskape...går væll greit...hiv dæ ut på fredagskveldn...før på lørdag ska vi no væll pils og på konsært eller???? :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Montana Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 ja i morra byine vi på fanskape...går væll greit...hiv dæ ut på fredagskveldn...før på lørdag ska vi no væll pils og på konsært eller???? :fire: Sælvfølgele ska vi dæ!!! Itje kvar dag at Trang Fødsel e i byn.. Siter `00 Civic VTi Type S `96 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8 `77 Corolla Coupe Ke35 [x]`96 Civic VTI ek4,`91 Accord 2,2i,`87 Carina 1,6 DX,`84 Camry 1,8 DX, `81 Civic SL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet September 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ja skal ikke ta så helt av her. Frakta på 550dollar som jeg har betalt er kun til OSLO!! Og fra oslo og til sandnessjøen ble det 796 dollar itillegg!!!! SATAN I JAPAN! Det er fanmeg billigere å sende fra canada til oslo enn fra oslo og til sandnessjøen (ca 100mil)!!! angry angry angry Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ja skal ikke ta så helt av her. Frakta på 550dollar som jeg har betalt er kun til OSLO!! Og fra oslo og til sandnessjøen ble det 796 dollar itillegg!!!! SATAN I JAPAN! Det er fanmeg billigere å sende fra canada til oslo enn fra oslo og til sandnessjøen (ca 100mil)!!! angry angry angry Heia Norge :usa: :usa: :usa: Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SchancheRacing Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Må jo kunne ordne det billigere da... evt. få den plassert hos en av oss her nede til du kan hente den eller noe sånt! Fikk du forresten ordnet med den paypal-dritten? Siter '93 Mazda mx-6 2,5 V6 24v blå yodude '92 Mazda mx-6 2,5 V6 24v sølv (knust i tunnelvegg..)anger2 '02 Yamaha Virago 125 cc (solgt) :cool: Mods: Carbonrace vinge, Jamex 35mm senkefjærer, Tokico dempere, stabsstag foran/bak, Akimoto airfilter, NGK sparkplug wires, 18x8" Mangels felger, blått neon underdash, lakkert int., Sparco-pedaler Videre: CM stage III clutch, Alu flywheel, Alu reimhjul, Polyuretan motorfester, lykter. Resten lagt på is gr. Ing. Bat. Skjold... asshole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Montana Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Har du sjekket med Linjegods, DHL, Posten, trailersjåfører med ett hjørne ledig i bilen...? Siter `00 Civic VTi Type S `96 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8 `77 Corolla Coupe Ke35 [x]`96 Civic VTI ek4,`91 Accord 2,2i,`87 Carina 1,6 DX,`84 Camry 1,8 DX, `81 Civic SL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Ja du får komme oppover til neste år på første treffet til Sommertreffet?? hehe...men så lenge jeg kjører fra en VISS kar med en rød mx-6 med hjemsnekkra turbo så skal jeg være fornøyd :hammer :hammer hihi JAAAADDAAAA...hehe:) Vi får no se på det ja :deng Bra at du skaffer deg en ze..Får bare konstatert at jeg kjører fra den også;)hehe Blir moro med ny motor da men kjipt med den fra oslo. Men det er jo ikke værre enn å høre med transportfirmaer..Er i oslo nesten daglig så bare si ifra så kan jeg hjelpe til jeg;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet September 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 JAAAADDAAAA...hehe:)Vi får no se på det ja :deng Bra at du skaffer deg en ze..Får bare konstatert at jeg kjører fra den også;)hehe Blir moro med ny motor da men kjipt med den fra oslo. Men det er jo ikke værre enn å høre med transportfirmaer..Er i oslo nesten daglig så bare si ifra så kan jeg hjelpe til jeg;) Hehe...nå skal ingen av oss bli så tøff i trusa her :hammer Og NEI har ikke fått ordna med paypal enda. Men skal nok få tak i pengene igjen ja. Skal sende masse mailer til div transport firmaer. Har en kompis med en 2.5 v6 probe som også har bestillt kl-ze. Så får vi kanskje fraktet dem ilag ifra oslo, noe som kankje blir billigere. Kjører hjem kl 16 idag så sånn cirka i 6tiden begynner skruinga :wave Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg