MB_Anderz Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Da vet jeg sannelig ikke om jeg gidder å dra til Rudskogen nå i september. Ikke Hafsengen, sansynligvis ingen KRB, så raste tydligvis også 80 Quattroen til Jonus, ingen VS Motor og på toppen av det hele knakk mellomakselen i Supraen til Pedern... :wonder Men på en annen side så er det vel mye annet gromt som får en gyllen sjanse til komme seg fram i rampelyset... Pedern kommer nok sikkert, da han var å kjørte på Dokka nå i helga... GT40'n er vel usikkert, da den tok en drivaksling... :boxing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet September 12, 2005 Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Da vet jeg sannelig ikke om jeg gidder å dra til Rudskogen nå i september. Ikke Hafsengen, sansynligvis ingen KRB, så raste tydligvis også 80 Quattroen til Jonus, ingen VS Motor og på toppen av det hele knakk mellomakselen i Supraen til Pedern... :wonder Men på en annen side så er det vel mye annet gromt som får en gyllen sjanse til komme seg fram i rampelyset... 80 quattro :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kormi Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Driver og redigerer litt film, men tar nok noe tid før jeg blir ferdig - litt 'smakebiter': er filmprosjektet lagt på hylla ? :driving Siter http://kormi.skynetblogs.be Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg