Elgen- Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Har litt sota blinklys på E36'n, men den har en stygg orange hette inni som jeg gjerne vil ha ut.. noen som har prøvd seg på det og fått det til som har noen tips? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 på mine blinklys er d sånn at du bruker en hårføner eller slenger dem i ovnen ei lita stund, når limet har smelta kan du bare plukke dem fra hverandre å ta ut den hetta, så varmer du limet opp igjen og smeller de sammen igjen! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 på mine blinklys er d sånn at du bruker en hårføner eller slenger dem i ovnen ei lita stund, når limet har smelta kan du bare plukke dem fra hverandre å ta ut den hetta, så varmer du limet opp igjen og smeller de sammen igjen! Beklager hvis jeg ødelegger tråden din Elgen-, men hvordan er dette med luftpistol? Er det mye arbeid og tar lang tid, eller går det lett og greit? Har tenkt å gjøre det, men tror jeg heller vil bruke varmluftspistol enn bakerovn. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 http://www.pulsar.org.au/tech_clear_indicators.php var her jeg fant d...nå har ikke jeg gjort d enda på mine så d vet jeg ikke, men skal ikke ta mer en halltime eller no sånt...har dessuten n13, men rekner med d er same shait! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 awt: trenger tips jeg å så det gjør ingenting.. Men så litt på det i går og ser jo ut som den hetta sitter ganske godt fast da.. kanskje det butter i glasset? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 viss den sitter veldi godt fast så kan en vel alltids fram med hammeren å bare knuse f**nskapet ?? :D Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 viss den sitter veldi godt fast så kan en vel alltids fram med hammeren å bare knuse f**nskapet ?? :D God plan :) kansje ikke ha noe blinklys i det hele tatt? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hvilken "hette" er det du egentlig mener? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 hadde det samme i noen orginalblinklys på gamlebilen.. der brukte jeg en dremel med liten kutteskive, og kappet først hetta vekk fra "sokkelen" på blinklyset, og etter det gikk jeg løs med tynn avbiter og delte den opp inne i lykta for så og fiske ut resten av delene med nebbtang Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Hvilken "hette" er det du egentlig mener? I blinklyset slik at det blinker orange.. skulle hatt ut den. og ja det er ikke pæra, men hetta.. hadde det samme i noen orginalblinklys på gamlebilen.. der brukte jeg en dremel med liten kutteskive, og kappet først hetta vekk fra "sokkelen" på blinklyset, og etter det gikk jeg løs med tynn avbiter og delte den opp inne i lykta for så og fiske ut resten av delene med nebbtang hmm.. hørtes ut som en pirke jobb, men er vel verdt det.. fikk du ut alt da? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 er litt pirk ja, men fikk ut alt sammen, og ingen skader ble det heller..( på lykta self ) :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 da har jeg startet oprasjonen av den første lykta.. håper det går bra for jeg har ikke råd til nye blinklys. hehe. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 De hvite blinklysene dine kan da ikke være org? Jeg har aldri sett orange hetter i hvite org BMW lys. Der er det pæren som er orange, siden glasset er hvitt. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Har litt sota blinklys på E36'n står vel sota der :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 6, 2005 Rapporter Share Skrevet September 6, 2005 Ok, syns bare de så hvite ut :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg