BMW 325i Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Kjøpte clutch fra Volvo i går, sa jeg skulle ha til en b230 med m47kasse. jeg fikk den clutchen til det "dype" svinghjulet, men jeg har det flate. spøsrsmålet mitt er da; kan jeg bytte clutchen til den andre typen eller må jeg bytte svinghjul? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Kjøpte clutch fra Volvo i går, sa jeg skulle ha til en b230 med m47kasse. jeg fikk den clutchen til det "dype" svinghjulet, men jeg har det flate. spøsrsmålet mitt er da; kan jeg bytte clutchen til den andre typen eller må jeg bytte svinghjul? Den blei vel levert med to forskjellige svinghjul etter det jeg veit, så er vel bare å si att du har det andre svinghjulet og må ha ei anna clutchplate..? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 ja..er forskjellig trykkplate, og tror lammelen er litt mindre på det flate svinghjulet.. Så er bare til å gå inn på volvo å bytte til andre cluchsettet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 ja..er forskjellig trykkplate, og tror lammelen er litt mindre på det flate svinghjulet..Så er bare til å gå inn på volvo å bytte til andre cluchsettet... Det dype svinghjulet har ø228mm imens det flate mener jeg finnes med både ø215 og ø228. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 det var bra å høre. så jeg kan bruke begge clutchsettene til m47 kassa? Takk for raske svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 det var bra å høre. så jeg kan bruke begge clutchsettene til m47 kassa?Takk for raske svar Selvsagt passer ikke trykkplata til det dype hjulet på et flatt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 325i Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Selvsagt passer ikke trykkplata til det dype hjulet på et flatt.. det jeg mente var at da kan jeg bruke det clutchkittet med den trykkplata som passer til det flate svinghjulet på m47 kassa. Ble en krøkkete settning, håper du skjønner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg