prosport Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hei! Noen som kan gi en enkel og lettfattelig oppskrift på skifte av en drivakselmansjett på en 323 1,5 LX 1987 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hei. Desidert enkleste å skjære vekk den gamle. Også kjøper du deg en universal drivaksel mansjett som er beregnet på å å limes sammen(selges på diverse bil sjapper ala bilextra , snapdrive osv). Da slipper du å demontere noe som helst... Var veldig skptisk dette som bare limes sammen , men prøvde det en gang i ett nødstilfelle, og det funker den dag i dag, det er nå 6 år siden. Visst du ikke finner noen plass, så kjøpte jeg min på autodeler i bergen tlf 55 55 71 55. Denne typer mansjett er litt dyrere en vanlig tror jeg, men er vel verdt pengene synes jeg. Lykke til! Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosport Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Takker..men eller så må man løsne fjærbeinet nede på også trekke akslingen ut. Er akslingen skrudd fast i gearkassen eller er det bare å dra den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda626 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Dette er en enkel jobb. Bare å dra akslingen ut, etter at du har frigjort den. Ordens lett på "fortauskanten auto". Jekk og litt vektøy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosport Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Men hvordan får man av ytre ledd? Rå makt eller noe gode triks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg