2wd sedan Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Noen som vet hvor jeg får tak i hjulbuelister til denne? De er gått ut av produksjon hos toyota. :drive2 Noen her inne som har? Har ringt på noen delebiler men ingen som har. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Jeg har også hatt det problemet. Jeg måtte bare dra rundt på forskjelige høggere, de er ikke mulig og oppdrive noe annet sted hva jeg veit ihvertfall. Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 har ringt minst 10 huggere som har sånne biler inne men ingen hadde listene. Rust er noe dritt!!!!!!!!!!! Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Prøvd Veng/mekonomen? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Jeg veit. De er umulige og få tak i. Jeg har vært på høggere ppå hele østlandet og plukket med meg det jeg fant som så sånn nogelunde ut. Du får bare fortsette og lete. Veng/mekonomen har heller ikkke, produksjon innstilt. Lykke til! Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Hmm, jeg kjøpte for en måned siden orginale hjulbuelister og nye framskjermer til min 85 Corolla GT hos Toyota. ( Brodern jobbet på Toyota) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet September 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2005 Fikk tak i hos toyota på ensjø! Han kunne ikke forstå at noen hadde sagt at de var gått ut av produksjon :hammer Kostet ca 1500,- for 3 stk org toyota deler. lønner seg vist å ringe litt rundt Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Fikk tak i hos toyota på ensjø! Han kunne ikke forstå at noen hadde sagt atde var gått ut av produksjon :hammer Kostet ca 1500,- for 3 stk org toyota deler. lønner seg vist å ringe litt rundt Slik jeg har forstått det stopper toyota produksjonen til de er tomme, og når det trengs lager de mer. Vet om en som venter på nye originaldeler til en gammel Crown. Tar litt tid da de måtte lage noen først. Kjekt sånn med toyota:) De støtter alle de gamle modellene sine :thumb Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Fikk tak i hos toyota på ensjø! Han kunne ikke forstå at noen hadde sagt atde var gått ut av produksjon :hammer Kostet ca 1500,- for 3 stk org toyota deler. lønner seg vist å ringe litt rundt Det er rått! Da Skal jeg en tur til Toyota Ensjø og handle... Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnusen Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 hei noensom vet kor du får tak i bremseklosser og bremseskiver til corolla gt? på en nett side eller noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Originale fra Toyota Brembo fra biltema. Men det er en stund siden sist jeg kjøpte. Black Diamond, Ferodo, Stålomspunne slanger etc fra http://www.fensport.com Har handlet med dem før, og de sender til Norge. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg