Skyline_401 Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 ja innsprut er go knall!som di sier er det ikke mye jobb for å hive inn b21et BLir vel det vis jeg skal ha Turbo!!:D cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 vet ikke hvor mye hester di er god til men rundt 200 +/- er dette veldig greie motorer...broren min har det i sin 245 og jeg synes den fungerer utmerket godt.nok til å leke seg og bli kvitt det som er igjen av vinterdekka når sommern kommer hvertfall ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 vet ikke hvor mye hester di er god til men rundt 200 +/- er dette veldig greie motorer...broren min har det i sin 245 og jeg synes den fungerer utmerket godt.nok til å leke seg og bli kvitt det som er igjen av vinterdekka når sommern kommer hvertfall ;) Ja! det er vel 155 orginalt tror jeg.. Slenger på Intercooler så får jeg vel 170 heller no.. veit ikke jeg Men, Jeg har Jt 3" anlegg, Greenfilter.. også sette på noen andre Dyser, å litt bedere trykk så er jeg vel oppi 200 vel.. Men det holder det! :volvsmile Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Vet om en som har en delebil stående med 230A, men da må du skru den ut selv. Send en pm hvis du vil ha mob nr. Står i Blaker, eller i nærheten der. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg