team_spydeberg Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 For en stund siden forsvant det en en del deler fra en delebil jeg hadde stående utafor ett lager i spydeberg, blant annet ett DTM enderør. En som har lager ved siden av sa noen uker senere at han hadde vært inne der en kveld og skrudd på en bil når han hadde hørt lyder utafor, han åpnet porten på lageret og så 3-4 personer hoppe inn i en rød golf og kjøre av gårde det golfen klarer. i dag tidlig på vei til toget møtte jeg en rød golf, kjørt av en shabby kar og gjett hva slags enderør den hadde, jo ett dtm enderør.. (tilfeldigheter? neppe). Spydeberg er en kommune med 5000mennesker så å spore opp bilen blir en grei sak tenker jeg, men hvordan går jeg fram for å få tilbake enderøret? Var så trøtt og ble så forfjamset når jeg så bilen at jeg ikke rakk å notere meg skiltnummeret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Golf 1,2,3,4,5? Mer info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team_spydeberg Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Det var nok en golf 2. mer info har jeg ikke, men tipper uansett jeg finner bilen i løpet av uka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 det går vel 2 røde golfer i askim, og hvertfall 1 i skiptvet å, vis det er til noe hjelp.. Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissingLink Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Hvor i spydeberg er det du har lager hen? Har selv et verksted der så det er intr å finne ut om jeg kanskje skal utbedre sikkerheten der hvor jeg holder til. Ta å send meg en pm hvis du ikke er intr å legge det ut her. Siter Volvo 240 TIC -80 Toyota Supra(NA) -93 x Vw Golf -86 x Vw Golf -84 x Nissan 100nx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 har du fått deg verksted i spberg hans petter? hvor er det? Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissingLink Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 har du fått deg verksted i spberg hans petter? hvor er det? Det er hemmelig vettu kenneth.... :fire: Siter Volvo 240 TIC -80 Toyota Supra(NA) -93 x Vw Golf -86 x Vw Golf -84 x Nissan 100nx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 er vel ikke en med hvit/ulakka bakluke? går isåfall i Askim Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissingLink Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 når jeg tenker litt etter så så jeg en rød shabby golf 2 men noe uferdig styling på lørdag i askim, grunnen til at jeg la merke til den var pga lyden i den, bråkte masse men gikk utrolig dårlig Siter Volvo 240 TIC -80 Toyota Supra(NA) -93 x Vw Golf -86 x Vw Golf -84 x Nissan 100nx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRoZONE Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 hmmm... jeg skal sjekke litt jeg, kjenner så vidt han ene som kjører rød golf i askim skal ta en titt, og høre hvor han har kjøpt det.. se hva han svarer.. :fire: Siter Andersen-audio Play it loud and die trying --------------------------------------------------------------------------- VW corrado g60 Lysholm Audi a4 avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Hvis det er han med hvit bakluke og grønne dører er han nesten naboen min. Er dama hans eller noe som bruker bilen for tiden, så får ikke gått bort å tatt en titt. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg