olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 å jeg sku nå gjærne hatt den tribalen jeg.. hehe.. vekker oppmerksom het :P det som er gøy.. hehe alt virka liksom så gjennomført syns jeg, må se den irl, var mye fetere :) Marvil: Mer komfortabelt med stoler da :P Flippin: skulle ikke nei :P men de integra stolene var til å få reisning av :P du sa det selv nesten og! hehe JHS: Maybe i do.. Spørs akkurat hvor dyrt det er,.. :) Sly: Nah, treng da ikke motor :P Hadde jo vært gøy.... meeen, sparer mye penger på å ha en gjerrig bil. så da har man litt til andre ting :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Sly: Nah, treng da ikke motor :P Hadde jo vært gøy.... meeen, sparer mye penger på å ha en gjerrig bil. så da har man litt til andre ting :) Vet hvordan det er ;) Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Den Tribal Civicen har MYE jeg kunne tenkt meg... stereo/stoler etc... Pen: Nei, Spessiel: Indeed!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 sleng ut ett bilde av denna tribal civicen a.. eller en link eller noe.. chhea! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 www.nippon.no Der inne ligger den... Og et lite bilde: Forresten samme sted tårdstarter fikk sin bil fra... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 www.nippon.no Der inne ligger den... Og et lite bilde: Jeg syns Tribal'n er konge fet jeg....eneste j ville gjort er å bytta felger....j liker jo best åpne felger:D men kanskje like greit d er lukkede felger siden d bare en en lsi:D tromler er usexy :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 :rockets :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 :rockets :puke Ja d var jo også en måte å uttrykke seg på....hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 godt folk har forskjellig smak :) fy å kjedelig det hadde vært her hvis folk hadde likt alt det andre liker :P meeen... back to topic væ? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 godt folk har forskjellig smak :) fy å kjedelig det hadde vært her hvis folk hadde likt alt det andre liker :P meeen... back to topic væ? :P Nå var d du som avbrøt din egen topic med tribal civic'n da din nisse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Nå var d du som avbrøt din egen topic med tribal civic'n da din nisse hehe ja? å så? bryter inn igjen att å je vett! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hehe ja? å så? bryter inn igjen att å je vett! :P Det er ikke noe fair mot de andre....hehehe! tenk om de vil diskutere Tribal mer da? Men j skjønner jo at den stjeler litt rampelys fra deg :hello: :lol Glad i deg jeg ole aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hahaha Tosk :P for mye off topic kan føre til stengt tråd vett :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 hahaha Tosk :P for mye off topic kan føre til stengt tråd vett :P Ja da gir vi oss m å legge bilder av andre biler fra nå:D da legger vi de inn i post bilder av bekjente eller egne civic'r tråden da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ja da gir vi oss m å legge bilder av andre biler fra nå:D da legger vi de inn i post bilder av bekjente eller egne civic'r tråden da:D hehe ja :P får legga inn bilder av tribalen der da.. :P ettersom vi kjenner han som har den per dags dato :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg