Solberg- Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Du måtte bare quote alle de bildene :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 jaja selger skurtresker selger hva?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 selger hva?! Slik maskin som samler opp korn.. tåpelig post av han dærre duden :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 som sin post nr 2 på bilforumet, 2 minutter etter sin jomfru post, så syns jeg det der bare blir for dumt. Ha et lykkelig liv videre på bilforumet, kommer ikkke langt med idiotiske poster! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Faen ta deg |teeboy|, hvorfor måtte du? :D :D får ikke svart på c-h før jeg kommer hjem fra jobb, no kødd med siden der på denna maskina her.. men, han har hvertfall lekt seg litt med bilen.. Slik den sku sett ut i virkeligheten også!! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 etter å ha sett det bilde der kan du jo ikke være itvil, klart du må ha turbo å IC.. :D ble også meget pent med lakka sidelister.. ;) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|teeBoY| Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 fornøyd?:) måtte bare prøve ut;) Siter - Honda Crx 1989 modell 1,8l:D X biler: -Honda Civic 1,6i 16v 1991mod-Honda Delsol ESi 1993mod-vw golf 1,6cl 1985 mod (vinterbil)-Audi 100 2,2 stv 1987 mod(vinter/bruks bil)-Honda Civic 1,3 16v 1990 mod-Honda Civic 1,4is 1997 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Hah det der ble steingromt, må bare fikse cambern som ser litt jalla ut for min del, men ellers... ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniHansen Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Satan :D Peneste civicen jeg har sett , Cleant og slikt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 men fette ta, så ikke sidelistene jeg hehe . Ja pent, men LATTERLIG dyrt å lakke dem! hehe Ja har lyst på turbo og slik.... men driter ikke penger ass, bilen må godkjennes før jeg eventuellt kommer til å gå på no slik, og sansynligheten for at jeg kommer til å koste på den turbo, er liten, da selger jeg, å kjøper en orginal turbo bil av noe slag :) Å sku jeg hatt turbo, så hadde ic og sånnt vært bak gitteret :) Mini-Hansen, takk for det :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Fikk noen bilder av Eddition her om dagen, som han tok på Max Power treffet på hamar i fjor, så slenger de ut her også jeg :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Sitter her å funderer litt over hva jeg kanskje kan gjøre med bilen i år - Eu Godkjenne ( innen 30 mars) og godkjenne blen som vti - Cold Air Intake - Koksgrått Motordeksel ( valve cover ) - Integra Type R seter, eller Tenzo R seter - Grenrør - Shine opp mest mulig i motorrommet ( hvordan, aner jeg ikke ) - VTI bakseter om man får tak i - Effektannlegg fra cat og til bakpottene - ITR Girkule Ellers noen Ideer? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Sitter her å funderer litt over hva jeg kanskje kan gjøre med bilen i år - Eu Godkjenne ( innen 30 mars) og godkjenne blen som vti - Cold Air Intake - Koksgrått Motordeksel ( valve cover ) - Integra Type R seter, eller Tenzo R seter - Grenrør - Shine opp mest mulig i motorrommet ( hvordan, aner jeg ikke ) - VTI bakseter om man får tak i - Effektannlegg fra cat og til bakpottene - ITR Girkule Ellers noen Ideer? Ser jo greit ut det dær da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Stort sett det samme jeg ville gjort :) kan ikke komme på noe mer i farten.. Regner med det blir stille på Lyktefronten nå som den er blitt så pen ? ;):partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Sitter her å funderer litt over hva jeg kanskje kan gjøre med bilen i år - Eu Godkjenne ( innen 30 mars) og godkjenne blen som vti - Cold Air Intake - Koksgrått Motordeksel ( valve cover ) - Integra Type R seter, eller Tenzo R seter - Grenrør - Shine opp mest mulig i motorrommet ( hvordan, aner jeg ikke ) - VTI bakseter om man får tak i - Effektannlegg fra cat og til bakpottene - ITR Girkule Ellers noen Ideer? Bra liste det der! Bilen begynner å bli såpass stappa med gromme deler at det er bare litt småpirk i motorrommet som gjenstår ifølge min smak. Men du kan jo starte med å ta en motorvask?? :D Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg