Pater Skrevet Juni 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2006 du må vaske bilen din:D Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 fin lyd i den bilen :-) Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 dette var en fin og clean bil ja skulle ikke sette inn gitter i fronten da?? så en CRX me d samme og d var drittfett ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 har da gitter jeg :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 detta må da være no for deg? i allefall om du har motoren som trengs ( ? ) http://www.blocket.se/vi/8423212.htm?ca=1_8_s Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 nah, da bytter jeg heller til vti :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Lenge til du får varene nå eller? så de var i tollen nå:P Fikk lappen i går da:D så nå venter jeg på å kjøpe bil!:) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 hakke peil :P løpet av uka, neste uke tenker jeg.. grattis! JAPSE! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Elsker bilen din :) Lakken er jo noe helt for segt selv. Håper denne tråden blir minst dobbelt så lang med bilder :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 takk takk :P kommer nok en del bilder med tida tenker jeg :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hadde en jævligskrekkfull opplevelse i går, i regi av meg selv.. ( IDIOT :P ) Kjørte litt i byen, la merke til et ambulansehelikopter som fløy lavt over byen, så at det ikke var på tur inn til sykehuset, så bare fulgte etter der det landa. Landa oppved hockey hallene, fordi det var et annet helikopter nede på sykehuset. Ble nysgjerrig jeg, og parkerte litt unna for å glane på hva som skjedde. Så dum som jeg er, la jeg ikke merke til at jeg parkerte helt inntil en murkant, før jeg sku kjøre igjen. Starta å kjøre jeg, hørte plutselig at det smalt jo jævlig, hele bilen hoppa, og jeg gikk over den kanten, tenkte : Nå gikk hele fangeren til helvete!. Kjørte litt for å stoppe å se, og heldigvis så hadde jeg kun treffi på undersiden, slik at den drakroken under foran fikk seg ett realt trøkk, og etteller annet anna løsna, men det fikk jeg satt på plass igjen.. Vær forsiktige med hvor dere stopper :P detta var jævlig syns jeg, aldri ødelagt no på bil med kjøring før, så skvatt no helt sinnsykt :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hadde en jævligskrekkfull opplevelse i går, i regi av meg selv.. ( IDIOT :P ) Kjørte litt i byen, la merke til et ambulansehelikopter som fløy lavt over byen, så at det ikke var på tur inn til sykehuset, så bare fulgte etter der det landa. Landa oppved hockey hallene, fordi det var et annet helikopter nede på sykehuset. Ble nysgjerrig jeg, og parkerte litt unna for å glane på hva som skjedde. Så dum som jeg er, la jeg ikke merke til at jeg parkerte helt inntil en murkant, før jeg sku kjøre igjen. Starta å kjøre jeg, hørte plutselig at det smalt jo jævlig, hele bilen hoppa, og jeg gikk over den kanten, tenkte : Nå gikk hele fangeren til helvete!. Kjørte litt for å stoppe å se, og heldigvis så hadde jeg kun treffi på undersiden, slik at den drakroken under foran fikk seg ett realt trøkk, og etteller annet anna løsna, men det fikk jeg satt på plass igjen.. Vær forsiktige med hvor dere stopper :P detta var jævlig syns jeg, aldri ødelagt no på bil med kjøring før, så skvatt no helt sinnsykt :P Gikk skiltlyset eller? ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Gikk skiltlyset eller? ;) :???: fatality :ratatatat :hide Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 :d Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hehehe...:respect Enda godt at ingen karroserideler gikk da..hadde vært sure penger..:( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg