zetec-escy Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Har modda en honda accord "litt"... har breddet den.. litt brush og litt c/p.. har gjort masse med den... og den har fått litt DTM preg... komentarer mottas med :D PS: er IKKE ferdig... ORG. MOD. Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 FET!!! (ikke noe mer og si!) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eaglehrt Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 den var ganske så heit.. men litt småpirk: fronten har no svarte prikker eller hva det nå enn er rett under grillen... felgene ser ut som om de er litt for langt til høyre-ned sideskjørtet og bredderne er litt for smale rett bak bakhjulet spoilern sees ikke gjennom vinduet... (ikke det at jeg kan bedre =P :pray ) Siter 1989 BMW E30 320i Touring 1984 BMW E30 320i (spiker) 2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Så bra ut dette her! :) Spoilern må sees gjennom vinduet, og for å få litt med racing preg, hva med en vinyl i front ruta? Sort? Kanskje også mer jobb med refleksjoner på breddinga.. Keep it up Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Rareste Accorden jeg har sett :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 takker alle sammen! :D som sagt er den ikke ferdig ennå, takk for komentarer på hva jeg kan gjøre bedre... :D @blugh: det er en concept....:) Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg