esp1 Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Hei! Ytterste del av speedometervaieren min er knekt av nedi hullet i girkassen, der den går inn. den er så langt ut at jeg ikke får neddi en ny, men ikke så langt ut at jeg klarer å dra den ut:( Noen som har forslag åssn jeg får den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 magnet?? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Biltype? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Samme skjedde med min Corsa også. Brukte en sånn jævelstor tang og dro ut dritten. Du kan jo prøve å skru ut den hvite saken som du fester wiren i. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by Mondeo Biltype? Trykk på knappen Profile så kommer det opp.:) Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 skru ut drevet,er ofte bare festa med en skrue så kan du lirke den rett opp,hvis ikke du får ut den gamle vaieren må du kjøpe nytt drev;) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg