Mandel Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 ikke vet jeg.. tok ett bilde av det jeg.. så mulig noen kjenner igjen hva det er fra: det er nok ikke det som satt der orginalt i allefall.. Forrige eier var god venn med sønnen til eieren av norsk bildelsenter, og han sa at alt som var gjort på bilen kom derfra.. Skinnsetene har han sikkert også fått derfra :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Meget fin bil, det må jeg si;) Heeerlig intriør da:P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 takk å takk :) syns setene er kjempe deilige.. bare få inn noe ny motor nå så blir det bra :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 nice :) var deg jeg så her i brua om dagen ja... :P hehe.. trodde det var danna med det første men.. :P åssen pærer har du lyktene forran? jæævli fint lys :D bor rett over åsen jeg ;) hender det blir noen turer til brua :P Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 nice :) var deg jeg så her i brua om dagen ja... :P hehe.. trodde det var danna med det første men.. :P åssen pærer har du lyktene forran? jæævli fint lys :D bor rett over åsen jeg ;) hender det blir noen turer til brua :P ok :) kan nok stemme att det var meg ja :) ja, er endel som tror det er Danna med engang.. er ikke sikker på ossen lys det er i de.. er helt blå pærer værtfal.. Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 Du manglet på Gjøvik i dag. fyfy Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 3, 2005 Rapporter Share Skrevet September 3, 2005 var noen fine biler på gjøvik i dag ja:) gratulerer med ny bil foresten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet September 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2005 hehe ja.. jeg kom meg alderi så langt jeg hehe.. sov litt lenge :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg