Joastarlet Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Det er som kompissa mine sier som har mopped, "whoow jeg har kosta på mopeden 6000kr".... hva får du til en bil for 6000kr? ikke mye, kanskje en felg... enig med jødahl, de penga går bort første uka..:P Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 hehe, har vært i bilverdnen en god stund nå da.. Og når jeg mente at jeg kosta på mopeden mye, så tenkte jeg mer i kostnadsleiet 20- 25k, ekskludert innkjøp.. Har jo såklart brukt mye mer på bil nå, men moped er jo noe annet da.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 faen ass. ble stoppa i dag. er visst 2000kr bot, men jeg slapp unna. vet ikke hvorfor. skal ta av neon snart :fire: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 asså, har levd på flaksa selv. Ble stoppa i 90 i 40 sona, slapp unna! Men har du moped med trim, forbered deg på å stikke av! Måtte jeg gjøre 3 ganger :D Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 asså, har levd på flaksa selv. Ble stoppa i 90 i 40 sona, slapp unna! Men har du moped med trim, forbered deg på å stikke av! Måtte jeg gjøre 3 ganger :D vurderte lenge å stikke av. de så nesten ikke på potta. vet ikke hvorfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Huff, savner moppetida og mopeden min jeg.. Hadde forøvrig en Senda SM jeg også! Kongemoped!:D Hvis jeg føler meg rik om noen år skal jeg faen meg kjøpe en slik moped igjen! :hammer Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Så fiiiin :) har akkurat kvitta med me MH RX'n min, men har fortsatt en svakhet for mopeder :) fy f*** den der var fin! Er helt svak for golf'er jeg.... kunne egentlig ønske jeg kjøpte meg en golf. Har du flere svakheter vi burde vite om..? Huff, savner moppetida og mopeden min jeg.. Hadde forøvrig en Senda SM jeg også! Kongemoped! Hvis jeg føler meg rik om noen år skal jeg faen meg kjøpe en slik moped igjen! Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
$tian Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Har hatt to mopeder: Yamaha tzr og derbi senda r... også medlem på mp.com. Men e desverre ferdig me moped tiden no.. har kjøpt meg bil :).. Siter Mercedes 230e w124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Har hatt to mopeder: Yamaha tzr og derbi senda r... også medlem på mp.com. Men e desverre ferdig me moped tiden no.. har kjøpt meg bil :).. er medlem på mp jeg å, men er skjelden der :) men det er greit viss jeg lurer på noe så får jeg svar med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 ingen slår meg på mopedkostnader da! 3 mopeder har j brukt 30 k!:O å så har j hatt mopeder sia j var 12 :P men gla for den tia er over..;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 ingen slår meg på mopedkostnader da! 3 mopeder har j brukt 30 k!:O å så har j hatt mopeder sia j var 12 :P men gla for den tia er over..;) bortkasta penger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Nå som jeg tenker meg om, så er bare moped bortkasta penger. Moped er moped vettu ;) Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 http://www.mopedportalen.no ? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 http://www.mopedportalen.no ? .com? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 moped er artig første året det.. andre året gleder man seg bare til bil happyhappy fzen har stått i garasjen siden starten av sommern, litt bittert i grunn=P men sykkeln din er fin michael.. du hadde grusom likt nick som meg EspenS88... :crazysant skjønte ikke hva jeg hadde skrevet=P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg