Gå til innhold

Forsterker- og subvalg til budsjett stereo

Ranger emnet

VeGGiz

Anbefalte innlegg

Skal en gang i fremtiden kjøpe meg ny forsterker og sub, men har veldig vanskelig for å bestemme meg.. chicken

Forsterkere:

- Audison SRx3, ca 3500,- NY

- Macrom M1A.460, ca 2150,- NY

- Hifonics Zeus ZX6400, ca 1800,- BRUKT

- Audison Millenium(4), ca 1600,- BRUKT

- Andre?

Suber:

- Hertz ES250, ca 1000,-(?) NY

- Pioneer TS-W256DVC, ca 900,- NY

- Peerless Resolution 10", ca 1100,- NY (Ser 12" er på tilbud til 900,- nå, går ut idag, så svar fort!)

- Andre?

Har 25mm2 strømkabel med 60A sikring (hvor stor kan jeg ha? i min tabell står det at 25mm kobber kan lede opptil 112A, ref. inst. C (åpen)), signalkabler av ukjent merke og 2,5mm2 standard høytalerkabler.

Ønsker tips og råd til både forsterker og sub.. Dere ser sånn ca prisklassen...

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000kr dyrt?

Skjønner problemet ditt... veldig godt.. tok meg noen år før jeg satt på min første skikkelige monoblokk :(

3000 er vel helt okei for den blokka, men du sa du allerede hadde bud på 3k, så da må jeg jo overstige det, eller..? :p

Men back to topic, ingen som har noen meniger om komponenter i denne prisklassen?

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en gang i fremtiden kjøpe meg ny forsterker og sub, men har veldig vanskelig for å bestemme meg.. chicken

Forsterkere:

- Audison SRx3, ca 3500,- NY

- Macrom M1A.460, ca 2150,- NY

- Hifonics Zeus ZX6400, ca 1800,- BRUKT

- Audison Millenium(4), ca 1600,- BRUKT

- Andre?

Suber:

- Hertz ES250, ca 1000,-(?) NY

- Pioneer TS-W256DVC, ca 900,- NY

- Peerless Resolution 10", ca 1100,- NY (Ser 12" er på tilbud til 900,- nå, går ut idag, så svar fort!)

- Andre?

Har 25mm2 strømkabel med 60A sikring (hvor stor kan jeg ha? i min tabell står det at 25mm kobber kan lede opptil 112A, ref. inst. C (åpen)), signalkabler av ukjent merke og 2,5mm2 standard høytalerkabler.

Ønsker tips og råd til både forsterker og sub.. Dere ser sånn ca prisklassen...

Audison SRx3 er en god forsterker.

Skal ikke se bort ifra at du kan få noe rabatt fra forhandlerne heller ;)

Når det gjelder sub vil jeg tro alle tre alternativer vil gjøre en god jobb.

Mvh

Stian

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider