Go-carter Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 hehe, enda et spm: burde "bassmellomtonegreiene" stå ved hver ende av dash'en(under hanskerom og under rattstamme), eller midt på? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Så langt ut til siden som mulig, og så synlig som mulig... jo mer de peker rett mot deg der du sitter, jo bedre blir det som regel... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 enig........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 da blir det å prøve:D :P:S Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Lite spm her, hvis jeg monterer høyttaleren som på bildet, går det ann å stifte "stoffet", eller må jeg montere den annerledes? :S Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Regner med at dette er dashen i profil og at elementene da vil bli spillende ned mot gulvet. Dette er jo ikke akkurat noe særlig, du har ikke mulighet til å montere i dashen eller noe? Uansett stifting av stoff bør høyttalerne være montert slik at luftmassen bak er fysisk adskilt fra den foran. Ikke bare stoff i mellom altså ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 ok, jeg skreiv litt feil... "stoffet" er det glassfiberen skal legges på, dvs formen... Og tegninga er bare et eksempel, høyttalerne skal monteres mot meg og passasjeren, siden der jeg skal montere høyttalerne, så vil ikke stoffet når det strekkes gå inn der hvor høyttaleren skal sitte, så da må det stioftes - right? Eller går det ikke ann? :S Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 2, 2005 Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Aha, skjønner... Iallefall litt mer, er muligens ekstremt tungnem i dag men jeg klarer fortsatt ikke å se for meg hva du mener. Men uansett; får du stoffet du skal støpe i til å sitte så skulle det ikke spille noen trille om du stifter litt. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 kult prosjekt du har satt i gang:) flere bilder ønskes:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg