OleC Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Helst hvite... trenger litt hjelp.. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 uhm.. de felgene blir IKKE penere om de er hvite.....WAAAAY to early 90's IKKE 3 eika felger......oz superturismo eller.no hadde våre penere på den bilen..eller noen alltech italia felger som ser flotte ut og som IKKE brenner hull i lomme boka 15" under 6k 17" under 8k tror jeg det var... :rolleyes: her: http://www.caprizonetuning.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Her har du den med superturismo corsa... hvite ja...:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Hm, hvite felger? Her er i alle fall min 3dje mod :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by KERSHER uhm.. de felgene blir IKKE penere om de er hvite.....WAAAAY to early 90's IKKE 3 eika felger......oz superturismo eller.no hadde våre penere på den bilen..eller noen alltech italia felger som ser flotte ut og som IKKE brenner hull i lomme boka 15" under 6k 17" under 8k tror jeg det var... :rolleyes: her: http://www.caprizonetuning.com TAKK FOR LINK... vet jo veldog godt at de felgene ikke er spessielt pene... derfor jeg skal kvitte meg med de.... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet April 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Finepix Her har du den med superturismo corsa... hvite ja...:) var ikke så ille det der, men lurer på om det ikke blir et par billige felger, også lakking Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Marq_ jeg måtte bare poste en ny hat kommentar når jeg så det lyste 3spoke her. det er noe a det verste jeg ser. det ser faen ikke kult ut på noen bil. fy faen å gay der er..helvete as. håper det er noen som er med meg på dette. kanskje statre en klubb for de som hater 3spoke? Jeg er med :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Originally posted by Marq_ jeg måtte bare poste en ny hat kommentar når jeg så det lyste 3spoke her. det er noe a det verste jeg ser. det ser faen ikke kult ut på noen bil. fy faen å gay der er..helvete as. håper det er noen som er med meg på dette. kanskje statre en klubb for de som hater 3spoke? Det der må være et av de mest modne innleggene jeg har sett her! ehm... :rolleyes: -Veldig voksent! Hver sin smak sier jeg bare! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx_no Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 ATP INOX Chrome ++ Siter www.adrenalinracers.com 93- Mazda MX-5 Greddy Turbokit | Rial 7,5"x17" | Koni sportskit | Sparco stoler | Sabelt 6.pkt belter | OMP Ratt | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Min første mod ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg