Shalabert Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Hei. Har en kenwood KDC-8080RSE spiller som jeg skulle ha kobla ipoden til. Ja, jeg har iTrip! men liker ikke kvaliteten, så det er ikke noe å snakke om. Jeg må vel ha aux-utgang på spilleren (?). Håper noen har peil og vet hvor det kan kjøpes. Tenkte noe ala dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shalabert Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Aux-Quellen-Anschluß - externer externer Aux-Quellen-Anschluß Ja ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 åsssen spiller har du? jeg har 850 mp i bilen min, den er det aux inngang på . bare å koble spillern inn der. men ipod har jo sånn greie at du kan få trådløst da.. det er jo heftig. jeg kjøre min mp3 spiller inn på aux i alle fall, skal du gjøer det kjøper du bare en ledning på en butikk , mini jack i ene enden å 2 sånne plugger som er på signal kabern i andre sia(phono plugger), legger opp litt fint å vips er det i orden ;) bare trykker du på mode på spillern til du kjem på aux. mulig du må pumpe opp lyden på ipoden litt for å få no guffelure i anlegget, må i alle fall jeg i min bil. vemund EDIT: sorry så nå hva slags spiller du hadde, ligna litt på min ser du. men men du finn vel ut av detta du labben? er i alle fall enkelt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Hver tredje post på vwvortex er om Golf og iPod ;) Finner sikkert noen tips der Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Spilleren din har ganske sikkert en CD-skifterinngang, da modellnummeret er ganske høyt (dyr spiller). Da kan du kjøpe et adapter som gjør om skifterinngangen til AUX inn. Husker ikke delenummeret, men det finner du sikkert på www.kenwood.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg