Macgyver Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 her er mitt bidrag, er ikke noe fartsbølle i photoshop,men men... Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakkus Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 lol lol lol lol lol lol Å herregud, jeg har aldri hatt latterkrampe så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 lollollollollol Masse feite mods her :D Krasja bilen din Jonte ??? Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by ThaBoZZ lollollollollol Masse feite mods her :D Krasja bilen din Jonte ??? Dessverre, men det er lenge siden. Den er solgt i deler nå, fikk ca 30000 for den tilsammens! :) Bilder av bil, før og etter kræsj! - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 kurt er ihvertfal populert her.... :D:D han karen som sitter i golfen og...... Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jeg flyttet denne posten på direkte forespørsel fra personen som fikk ansiktet sitt modifsert. Han satte ikke pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 det er fint. husk og skriv din tekst i rødt, så er det lettere å se at du har skrevet beskjed om flytting etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Vekker en gammel tråd til live igjen jeg :D Det er faktisk ikke augu som kjører bilen.. det er en kjent person... og hvem andre en bilforumets egen reporter er tilstede for å bevise dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hmm... etter nærmere forskning på saken har jeg funnet ut at CalibR har vært på jakt etter paparazi bilder av borat i lengere tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Vekker en gammel tråd til live igjen jeg :D Det er faktisk ikke augu som kjører bilen.. det er en kjent person... og hvem andre en bilforumets egen reporter er tilstede for å bevise dette?? Såklart. Jeg måtte jo følge kjøpet videre da du ble den nye glade eieren av en vw golf :D Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 HAHAHHAHA!!!!!!!!!!1 EID ass Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 peeeeeent :P Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Såklart. Jeg måtte jo følge kjøpet videre da du ble den nye glade eieren av en vw golf :D hahaha... konge :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Her kjører han vekk med sin nye bil, strålende fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg