jfonline Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Jeg har koblet iPod til min orginale VW navi enhet (MFD2) gjennom AUX-in. Sliter litt med mye lavere linjesignal på dette vs radio og CD-skifter. Finnes ingen voluminnstillinger pr kilde på enheten. Er det noe jeg kan gjøre med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 altså lyden inn på spillern blir veldig lav? enten så kan du kjøpe en hodetelefon forsterker, eller så tror jeg at du får kjøpt en sånn liten boks til å koble til under så du får linje utgang. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Hvilken iPod er det snakk om? Prøv å gå på instillinger på selve iPoden og skru av volumjustering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jfonline Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 iPoden er koblet via orginal dockingstasjon [Line out], ikke via hodetelefon utgangen. Tror Line out bypasser alle innstillinger på iPoden. Spm er om det er noe å gjøre mellom iPoden og spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 iPoden er koblet via orginal dockingstasjon [Line out], ikke via hodetelefon utgangen. Tror Line out bypasser alle innstillinger på iPoden. Spm er om det er noe å gjøre mellom iPoden og spilleren. Stemmer det. Hva skjer om du kobler direkte på iPoden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg