Kebab gud Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 tenkte jeg skulle legge ut noen bilder fra runde3 på Sepang og nå .. noen paraply damer og div Resultat: GT500 her vant XANAVI NISMO Z med den store overaskelsen ARTA NSX på andre (!!) og DYNACITY TOM'S SUPRA på tredje ESSO Ultraflo Supra kom på en skuffende plass under Resulat: GT300 ARTA Garaiya vant GT300 med RECKLESS MR-S på andre og ENDLESS ADVAN Z på tredje.. GPH FERRARI DUNLOP (360) kom på fjerde plass Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Har ikke så mye peiling på JGTC, men en ting jeg lurte på hva gjør bussene der: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 det var under trening så var det turbusser utpåbanen folk kunne betale og få en utrolig opplevelse.. tenk deg å ha verdens raskeste GT racere fly forbi bussen du sitter på :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 det var under trening så var det turbusser utpåbanen folk kunne betale og få en utrolig opplevelse.. tenk deg å ha verdens raskeste GT racere fly forbi bussen du sitter på :P Mye kameraer inni den bussen der tenker jeg :hammer Sikkert en kjempeoplevelse! Forresten måtte bare legge ut ett bilde av en scoby, fra runde 1: :) Får du sett løpene på internett? Evnt har du noen klipp? Edit: Ser løpene går på Motors tv(Har ikke jeg:-() Fant liten promovideo her: www.supergt.net Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg