kzn Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 har slitte bremsskiver på vectraen, og har liggende komplette bremser (hele fjærbeinet) fra en 2.0i iflg noen tall som står på kalipperen: - 48/20 på 1.8i - 52/24 på 2.0i tipper jeg at disse har forskjellig størrelse? da er det vel forskjellig størrelse på skivene også? eller går det ann å bruke 1.8i kalipperen? haster litt ettersom det blir tur til ACR i helga ;) Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Skivene skal være noe større. Tviler på at kalippen passer desverre. Dessuten er vel skivene 5 bolts/hulls også på 2-literen mot 4 på 1.8i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 er nok 4 bolts på begge ja... blir vel å bytte over både kalipper og skiver en gang jeg har bedre tid... gidder ikke stresse med det i morgen, når jeg skal oppover på sommertreffet... er _ALLTID_ noe som sitter ekstra fast og som man blir plaget med... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Bare å flytte over skiver og calipper. Dette er gjort på max 30min. Nesten alle bremser foan fra eldre fwd passer omhverandre. Har sel bil med 236x20mm skiver org, men bruker bremser fra calibra turbo. Bolt on hellothere Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg