Gå til innhold

Japans svar på Jan Erik Larsen

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

fyyfaen .. tror Mana-P hadde banket dritten ut av deg hadde han vist hvem du sammenlignet han med ..

 

du skal vise respekt for D1 dommeren!

 

'momo: er nok ikke bare banen .. men den bilen er den mest ekstreme i hele D1..

laget av de samme som lager JGTC bilene..

har lest at orido synes den føltes raskere utt en JGTCbilen .. og med da tanke på at han kjører den raskeste JGTC bilen og at JGTC (eller SuperGT som det nå heter) er den raskeste GT serien .. så kan du selv tenke deg at den bilen .. den er seriøs..

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyyfaen .. tror Mana-P hadde banket dritten ut av deg hadde han vist hvem du sammenlignet han med ..

 

du skal vise respekt for D1 dommeren!

 

'momo: er nok ikke bare banen .. men den bilen er den mest ekstreme i hele D1..

laget av de samme som lager JGTC bilene..

har lest at orido synes den føltes raskere utt en JGTCbilen .. og med da tanke på at han kjører den raskeste JGTC bilen og at JGTC (eller SuperGT som det nå heter) er den raskeste GT serien .. så kan du selv tenke deg at den bilen .. den er seriøs..

 

 

hehe tror ikke en liten japaner hadde klart og velte en stødig nordmann på 196 cm med nærmere 100 kg .

 

Hadde jeg sitti på i den bilen tror jeg nok bøttestolen hadde vært rimelig søkkvåte etter en runde..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, vis jeg hadde sitti på, hadde jeg følt meg trygg, vis han var en d1 fører eller hva det var, pluss att bilen har jo veltebur og ganske kraftige sæler.

Hadde i hvertfall ikke sakt att han skal bremse å slikt..

men morro som søren hadde det vært!

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rally er noe annet, der er det skog og masse hopp og slikt. men se på den banen da?

Når du først sitter der er det ingen forskjell, man blir vettskremt!

(Tingen var vel at det er mer realitisk å få sitte på med en rallybil enn en banebil).

x '02 Z3 1,9 M-tech.

 

RX-7 Turbo II ønskes kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du først sitter der er det ingen forskjell, man blir vettskremt!

(Tingen var vel at det er mer realitisk å få sitte på med en rallybil enn en banebil).

 

sant nok det, men sikkerheten er jo sinnsykt høy på disse bilene, sett folk gå ut av bilene når dem kræsjer skikkelig.

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår