Gå til innhold

rå calibra

Ranger emnet


Michael_

Anbefalte innlegg

selger deler til opel daglig... trur det er grunnen til at butikken jeg jobber på går så godt happyhappy

 

om du ikke har hatt så mye feil, så betyr ikke det at ikke andre har vært like heldige.....

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra begynnelsen 1990:

Opel Calibra ble produsert ved Opel's fabrikk på Russelheim I Tyskland.

 

Fra 1995:

Dette året blir det hyret ekstra produksjonskapasitet på Saab-Valmet fabrikken

Uusikaupunki I Finland. Fabrikken produserte 25000 biler I året og hadde 840 ansatte.

Saab Cabriolet ble samtidig produsert på denne fabrikken.

Fabrikken tilhørte Valmet-konsernet.

 

OG hva dele salg angår... jeg har tidl. jobbet med å selge Mercedes, Ford og VW deler via en bilbutikk/verksted jeg jobbet i. Og de tjener meget gode penger på detta... betyr det at disse merkene er møkk ?

 

Og btw... mine uttalelser er også basert på mange andre sine meninger og opplevelser. Jeg er moderator i http://www.calibra.no og har vært der i 6 år snart... kjenner kanskje 40 calibra eiere "personlig" og ca 14 av dem MEGET godt.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra begynnelsen 1990:

Opel Calibra ble produsert ved Opel's fabrikk på Russelheim I Tyskland.

 

Fra 1995:

Dette året blir det hyret ekstra produksjonskapasitet på Saab-Valmet fabrikken

Uusikaupunki I Finland. Fabrikken produserte 25000 biler I året og hadde 840 ansatte.

Saab Cabriolet ble samtidig produsert på denne fabrikken.

Fabrikken tilhørte Valmet-konsernet.

 

OG hva dele salg angår... jeg har tidl. jobbet med å selge Mercedes, Ford og VW deler via en bilbutikk/verksted jeg jobbet i. Og de tjener meget gode penger på detta... betyr det at disse merkene er møkk ?

 

Og btw... mine uttalelser er også basert på mange andre sine meninger og opplevelser. Jeg er moderator i http://www.calibra.no og har vært der i 6 år snart... kjenner kanskje 40 calibra eiere "personlig" og ca 14 av dem MEGET godt.

 

 

 

alle digger jo sitt bilmerke uansett ! jeg er en nissan gutt men de har åsså sine feil !

 

 

men calibra er jo kjent for å ha en god del feil !

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke Calibra gutt btw... ;) Men jeg liker de pga at de er pene fra starten av og det skal lite til før det skjer noe spennende i utseendet.

 

Egentlig er jeg volvo og audi fan :) men de er for dyre... enda..

 

 

 

men en ting må du innrømme å det er at opel har tapt seg nå jævlig

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men en ting må du innrømme å det er at opel har tapt seg nå jævlig

 

Erfaringsmessig? tja... hatt nye opler og eldre opler... og jeg har hatt mazda, ford, nissa, toyota, porsche, volvo, audi etc. og ingen av dem har egentlig skillt seg noe spesiellt ut... min første calibra brukte jeg hardt og kostnadene ble deretter... min andre ble brukt hardt den og men samtidig med litt fornuft så gikk det knirkefritt i 3 år omtrent.

 

Volvo har vært den beste hittils da... 96mod. T5 sedan.. trimmet til 298hk og var i til min disp. i 4 år og ENESTE feilen med den var at bærebrua sprakk.

4 år med villmannskjøring og aldri hatt problem med annet enn bærebrua.. som var en enkel slitasjeskade pga overbelastning...

 

Men du... nå er vi noen mil unna topic her egentlig... skal vi bare si det slik at vi seirer begge to? siden vi ikke vet bedre mener jeg ? cheers

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge dekaler og hvis jeg ikke husker helt feil så er det vel fortsatt ett helvete å fylle bensin på den?

 

Pen bil generellt iallefall. Men personlig liker jeg litt kontraster... clean er pent men helt clean blir for ensformig..

 

bilen er solgt fra lyngdal til oslo og videre til nord norge..og ja det var ett helvete å fylle bensin på den...spess når det måtte gjentas ofte pga lekkasje i bensintanken...men den var fet...men var ikke no pent med lexuslykter...men igjen....fjortismagnet deluxe...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man bygger fet bil for å imponere folk på gata man ikke kjenner....så....fjortiser er bare en ren bonus....hiihihih... :hammer

 

Timmy som bygde den ja :)

 

Fjortiss magnet sier du ? lol ja.... men målet mitt med å bygge bil er å bli fornøyd med den selv... hva alle andre sier om den betyr såååååå lite... :

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår