Beams Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 HEisann ;) KOblet anlegg i bila igår :) Anlegget består av 1stk Helix dark 4 forsterker, en rockford P2 10" og en cadence kondensator på 1.2 farad. Problemet er at subben ordner en slags dunke lyd når jeg ikke spiller musikk, Høres nesten ut som rippelspenning! Når jeg starter bila forsvinner dunke lyden men den lager fortsatt en litt mørk lyd. Lurer på hva feilen kan være, alt er helt nytt og signalkabel og strømkabel ligger ikke på samme side. jeg har også stilt på forsterken og prøvd alle slags kombinasjoner men uten hell :( Noen som har peil på hva som kan lage lyden ;)? Mvh Lasse ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Koblingsfeil!! Er ALT nytt?? spilleren også? Fjern kondensatoren og se hva som skjer da.... har jo ikke bruk for den alikevel du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Dårlig jording? Puss vekk lakken der du jorder. Et godt jordingspunkt er bakselefestet. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beams Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Jepp skal først bytte jordingspunkt og se hva som skjer ;) Hvis ikke det funker fjerner jeg kondensatoren ;) Vet at jeg ikke trenger den men fikk den så si gratis og så er den jævlig stilig ;) Flere idèr på hva som kan være galt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg