Qvarren Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Good... men eg får den ikkje ut fra dashen :P Hvilken side skal man stikke et skrujern inn? Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 :offtopic var d ikke du/dere som hadde internettsiden volvo in sports.tk? hadde jo gjort seg med noen uppdates der... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Sorry! glemte å skrive at d var til R style Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Sorry!glemte å skrive at d var til R style jo, jeg som er "admin" på den sia ja... menne, den sia skal ned så kommer den en mer "moderne" side opp istedet... den volvo-in-sports.tk sia, er fra 2002/2003 og kasta i sammen der og da, så på tide med et bedre utseende osv... B-R Racing blir den nye siden... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Good... men eg får den ikkje ut fra dashen :P Hvilken side skal man stikke et skrujern inn? Hvis du studerer bildet en gang til litt mer nøye og så ser du inn i luftslusen, så skjønner du fort hvordan det skal løsnes, sleit litt med en gang j også, helt til j studerte litt nærmere... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Selfølgelig!!!!! Eg satt lenge å studerte bildet her på forumet for å løse rebusen med å ta det ut.. Fant det ikkje ut å ble litt småforbanna fordi eg ikkje fikk det til..MEEEN Gikk inn på nett siden å fant eg godt svar på det.. """OBS!! Här är fläktutblåset redan ute ur bilen, men visar hur du ska göra för att få bort det när det sitter på plats i bilen.""" Merk dere det med stor skrift:P Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Kammerat sin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hører hjemme i 2 fast 2 furious den plasseringa der, i Volvo må det være litt mer diskret synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg