R|ppeR Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 lagret kan jo ha revet seg på akslingen spindelen da.... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Vet at det er en extremt dårlig tegning, men må bare få klarert om det ser slik ut. :) Grå =yttering rød =lager brun =skive lilla = akling Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Vet at det er en extremt dårlig tegning, men må bare få klarert om det ser slik ut. :) Grå =yttering rød =lager brun =skive lilla = akling var ikke ille den tegninga der da! hvis lagret har revet seg vil det jo det låse av alt! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 var ikke ille den tegninga der da! hvis lagret har revet seg vil det jo det låse av alt! hehe.. Da er det bare å leite opp vinkelsliperen, kappe av hele driten å bytte spindel. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 kan gå med litt middels rå vold også...men spindelen vil nok ikke være kjempe fin uansett da! roterer hjulet veldig tungt? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet August 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 kan gå med litt middels rå vold også...men spindelen vil nok ikke være kjempe fin uansett da! roterer hjulet veldig tungt? hjulet gikk fint rundt det... hmmz... men hele saken gikk jo ganske så varmt.. så kan hende det at det har satt seg fast der.. :( FAAAAAAAN... men det er endel og gå på innover der, så jeg kan jo eventuelt prøve og slå lageret litt lenger inn først og så prøve og få det ut igjen.. smøre godt samtidig ;) jejeje skal si hvordan det går jeg ;) takk for all hjelp hverfall :) settes stor pris på! :) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 hjulet gikk fint rundt det...hmmz... men hele saken gikk jo ganske så varmt.. så kan hende det at det har satt seg fast der.. :( FAAAAAAAN... men det er endel og gå på innover der, så jeg kan jo eventuelt prøve og slå lageret litt lenger inn først og så prøve og få det ut igjen.. smøre godt samtidig ;) jejeje skal si hvordan det går jeg ;) takk for all hjelp hverfall :) settes stor pris på! :) så lagret ligger ikke helt neddi ytterringen? ikke mulig å få tak på det med ters? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 så lagret ligger ikke helt neddi ytterringen?ikke mulig å få tak på det med ters? ters er?.. hjulavdrager? nei.. er ikke så mye.. er en halv cm ca. og gå på.. litt mindre kanskje... men fikk tak i brukt bensin pumpe i tank i dag da:) prøve og bytte det og se om det gjør noe med hakkinga når det blir lite bensin på tanken ;) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet August 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 da var det fiksa :) jeg (med god hjelp av pappa) fikk slått av en del av den lagerringen som sitter på akselen så jeg fikk alle "rullene eller kulene" ut ogda gikk det akkurat og presse over alt det andre... så tok jeg fatt på dremel'en og kutta den til det smalt og det som satt igjen delte seg ;) den hadde brent seg på akselen... :\ den så ikke så fin ut, men prøve og fin pusse det lit og se hvordan det blir:) lagrene skal peke skrått ned mot hverandre ikke sant? Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 ja.. (titegn) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg