SnuRRe Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Tøffe lykter:) Men ville ikke valgt dem til sort bil. Men selvfølgelig på sølv eller liknende ville dem biltt bra. Eller evt på rød!;) Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 jo kansje noe i det du sier der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Noen som har bilder / link til disse hella lyktene? Er på utkikk etter noen helt enkle baklykter i rødt og hvitt. Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Synes disse er fete litt off topic men hvordan styling er det på den der ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrsTøffersen Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Veit tråden er gammel, men blei nødt til å poste bilde av noen jeg sikler på.Har nettop kjøpt meg en svart Golf 4 og vil bytte lykter. Nå får jeg sikkert høre det, men jeg er absolutt ikke fan av led og leksus-look lykter. mange av dem er direkte stygge. Derimot har jeg funnet disse: De syns jeg var pene:) Skal selge prikk like lykter nå! Ta en titt her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160010 Siter -98 Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 litt off topic men hvordan styling er det på den der ? åssen styling? er vel sideskjørt:P en downforcer bak.. no mer styling er det vel ikke bak der, felger å lykter å slikt da seff men Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 hvar vel en eller annen form for bakfanger :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 er bare orginal med downforcer :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 hvar vel en eller annen form for bakfanger :P Tror det er den samme som jeg har på min ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 okey :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie Stian Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 unnskyld. men jeg syns bare er disse som er fine.vanskli å få tak på egentlig. men fant de på ebay og allegro.pl Har sånne jeg å, in.pro har slike.. Siter Før:Golf 2 1,8 Bra modifisert... Før:Sierra RS Cosworth 4x4... Nå: Golf 4 1,9TDI aut. "behageli"...:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 litt off topic men hvordan styling er det på den der ? ser ut som JEdesign skjørter og en riger r-rx (tror jeg) baklippe/downforcer Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg