AMA Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Er det noen som kan legge disse logoene på bilen så det ser virkelig ut. Vill gjøre meg et inntrykk hvordan det blir før jeg gjør det. Ønsker dekalene i sølv/chrome. Men prøv gjerne med flere farger som kan passe bilen. Ønsker dissen nedover framdøren og til sideskjørtet. Se bort fra det som står på skjørtet fra før, gjerne fjærn det. Pioneer Ganske stort øverst under speil vindu. ABD Racing Under der igjen HKS ------"------- EBC brakes ----"--------- Recaro Ganske stort på sideskjørt. På denne siden ønsker jeg : Gatebil.no Pioneer HKS evolution ABD racing Rieger tuning Ebc brakes Og øverst i frontruten ønsker jeg http://www.rieger.com tuning Og nede på ruta skal det stå EXTREME Ønsker skriffetn med bare risset så det er synlig gjennom bikstavene hvis dere skjønner? Jaja, håper dere skjøner hva det er jeg vill frem til og gjør et forsøk hellothere Takk Har laget et eksempel i word, men vet ikke hvordan jeg kan få lagt det ut her så dere får se hva jeg mener.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Ingen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 prøv å fiks større bilda, da kommer d som regel flere forslag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Kan ikke alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg