Gå til innhold

Drifting opsett i LFS S2 anyone?

Ranger emnet

Eirik_N

Anbefalte innlegg

er temmelig ny i bilverdenen og vet ikke helt hvordan biler skal justeres for og få best mulig opsett for banekjøring eller drifting. Dette gjenspeiler seg også i Live for speed.

Noen som kan fortelle meg hvilke justeringer som bør gjøres på bilen min i lfs, altså XR GTR for at den skal bli bedre og drifte med.

hehe for sånnt som det er nå så klarer jeg til tider og begynne på en grei sladd men så når jeg begynner å nerme meg slutt så snurrer den bare. alacocaina :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. sliter litt med at den understyrer inn mot og i svinger, kommer dette av for stor fart inn i svingen eller dårlig oppsett (sikkert en blanding av disse 2) alacocaina

Begge 2 kanskje. Camberjusterunga, og hvor myk eller stiv den er foran har også noe og si. Mykere foran jo mindre understyrt skal den bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge 2 kanskje. Camberjusterunga, og hvor myk eller stiv den er foran har også noe og si. Mykere foran jo mindre understyrt skal den bli.

Jeg satte inn de instillingene du hadde og den ble faktisk en del bedre. men hvordan skal jeg sette opp diffen? har prøvd med helt låst og med ca 70 % låsning ved pådrag. :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte inn de instillingene du hadde og den ble faktisk en del bedre. men hvordan skal jeg sette opp diffen? har prøvd med helt låst og med ca 70 % låsning ved pådrag. :drive2

Så bra. Kan understyre når den her er helt låst. Men det er best og drifte med det! Da den trekker helt likt på begge hjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...