Eirik_N Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 er temmelig ny i bilverdenen og vet ikke helt hvordan biler skal justeres for og få best mulig opsett for banekjøring eller drifting. Dette gjenspeiler seg også i Live for speed. Noen som kan fortelle meg hvilke justeringer som bør gjøres på bilen min i lfs, altså XR GTR for at den skal bli bedre og drifte med. hehe for sånnt som det er nå så klarer jeg til tider og begynne på en grei sladd men så når jeg begynner å nerme meg slutt så snurrer den bare. alacocaina :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hmm. Viktig at bilen er stiv bak, rundt 25 på stabilistaren, stivheten spørs på hvilken høyde du har og camberen har jeg satt på -2 bak og -1,5 foran. Har ikke så mye å si. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 ok. sliter litt med at den understyrer inn mot og i svinger, kommer dette av for stor fart inn i svingen eller dårlig oppsett (sikkert en blanding av disse 2) alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 ok. sliter litt med at den understyrer inn mot og i svinger, kommer dette av for stor fart inn i svingen eller dårlig oppsett (sikkert en blanding av disse 2) alacocaina Begge 2 kanskje. Camberjusterunga, og hvor myk eller stiv den er foran har også noe og si. Mykere foran jo mindre understyrt skal den bli. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 jeg fjuska litt på lfstweaken før, det jeg gjorde var å tappe lufta ut av dekka til det minimale:p og ca 165/90profil, da ble den sånn at jeg nestn kunne ha den 90grader å rette den opp igjen, men..ja ..ikke ekte , og nestn ingen røyk logisk nok :) (lfs1) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Begge 2 kanskje. Camberjusterunga, og hvor myk eller stiv den er foran har også noe og si. Mykere foran jo mindre understyrt skal den bli. Jeg satte inn de instillingene du hadde og den ble faktisk en del bedre. men hvordan skal jeg sette opp diffen? har prøvd med helt låst og med ca 70 % låsning ved pådrag. :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Jeg satte inn de instillingene du hadde og den ble faktisk en del bedre. men hvordan skal jeg sette opp diffen? har prøvd med helt låst og med ca 70 % låsning ved pådrag. :drive2 Så bra. Kan understyre når den her er helt låst. Men det er best og drifte med det! Da den trekker helt likt på begge hjula. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Det orginale oppsettet er da fint å drifte med!! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Det orginale oppsettet er da fint å drifte med!! Ja, kanskje for deg som er født med bakjulstrekk i ræva... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg