Volvo240TurboInercooler Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Trenger litt hjelp her. Vi skulle starte nybygget mitt i kveld, men fikk det pokker ikke til og svive. Vi har skjekket at alt det elektriske er ok, bortsett fra at oljelyset i dashbordet ikke lyser og det lyser på brake falior og. Men det har ingenting med saken og gjøre. Vi kom fram til først at retur og tilførsel var satt feil så vi fikset det. Men pluggene er helt reine, så motoren får ikke bensin inn i kammera. Vi diodetestet dysekontaktene og de virket. Så er det noen som kan hjelpe?? Hadde vert veeeldi gøy og fått Volvoen på veien igjenn nå..Før det blir vinter og gru.. Takker for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 har du holde trykk ventilen inn på fulerailen? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 har du holde trykk ventilen inn på fulerailen? Som er hva for noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Trenger litt hjelp her. Vi skulle starte nybygget mitt i kveld, men fikk det pokker ikke til og svive. Vi har skjekket at alt det elektriske er ok, bortsett fra at oljelyset i dashbordet ikke lyser og det lyser på brake falior og. Men det har ingenting med saken og gjøre. Vi kom fram til først at retur og tilførsel var satt feil så vi fikset det. Men pluggene er helt reine, så motoren får ikke bensin inn i kammera. Vi diodetestet dysekontaktene og de virket. Så er det noen som kan hjelpe?? Hadde vert veeeldi gøy og fått Volvoen på veien igjenn nå..Før det blir vinter og gru.. Takker for all hjelp. Mål bensin trykket da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Mål bensin trykket da.. Bensintrykket er 10-12bar....så må ikke anke på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Da har du nok et problem med BTR en din... Skal ligge på 3bar på org sprut. Prøv å bytt BTR (Bensintrykksregulator) Den som står på enden av fuel railen. Vanlig det at de morkner og enten blir hull i belgen eller stivner helt!!!! :drive2 Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Da har du nok et problem med BTR en din... Skal ligge på 3bar på org sprut. Prøv å bytt BTR (Bensintrykksregulator) Den som står på enden av fuel railen. Vanlig det at de morkner og enten blir hull i belgen eller stivner helt!!!! :drive2 Har sett ein malpassi regulator før fuelrailen nå, og et t-stykke på returen slik at det er retur på begge regulatorene. Nå er det justert ned til 3 bar. Pompa som sitter på bilen er jo en sånn hyper Bosch pompe fra KRB trading..leverer jo nok bensin til 3 fly og 5 busser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Bytt heller den orginale BTRen med malpasi regulatoren... Er den justerbar justerer du trykke i railen til 3bar... da skal alt være i orden! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 At jeg fjerner den orginale regulatoren og setter på malpassi regulatoren på enden av fuelrailen slik at det bli 3 bar trykk inne i railen? Men den regulatoren er til forgasser og turbo, er bare det som er problemet..Den er progresiv slik at den justerer trykket opp etter turbotrykket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Sett inn en ny org BTR... og fjern malpasien! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Er vel billigere og kjøpe en uorginal enn en orginal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 koster sikkert ikke mange kronerne.... Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 den malpassien skal jo settes etter den orginale da. det står ihvertfall på siden dems :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.