Gå til innhold

MR Carrera GT Race Car `05

Ranger emnet

Musti

Anbefalte innlegg

Senket, resizet luftinntaket i front, elendig carbon panser og dårlig vindus dekal? Sorry mac :(

Det som er gjort er: Senking, taksenking, widebody, vindudekal, carbon, frontleppe (brusha) og större luftintag i fronten.

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du valgte et dårlig utgangspunkt her Musti...

Senking: Helt OK, ikke den største oppgaven her...

Widebody: Ganske dårlig, veldig blurry... ser veldig godt at du har gjort det...

Karbon: Ser ikke ut som karbon, men et grått panser...Om dette er vanlig fra deg, bør ikke DU reagere på andres karbon og si at din er bra...

Dekalen har litt for høy opasitet, ser falsk ut..

Taksenking: helt ok, ser litt rart ut...

Frontleppa var veldig vanskelig å se, og derfor vanskelig å si noe om den...

Er vel ganske krass her, men følte det var nødvendig...

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du valgte et dårlig utgangspunkt her Musti...

Senking: Helt OK, ikke den største oppgaven her...

Widebody: Ganske dårlig, veldig blurry... ser veldig godt at du har gjort det...

Karbon: Ser ikke ut som karbon, men et grått panser...Om dette er vanlig fra deg, bør ikke DU reagere på andres karbon og si at din er bra...

Dekalen har litt for høy opasitet, ser falsk ut..

Taksenking: helt ok, ser litt rart ut...

Frontleppa var veldig vanskelig å se, og derfor vanskelig å si noe om den...

Er vel ganske krass her, men følte det var nødvendig...

X

Er dine modder så mye bedre da ???? Så på din M-B CLK 500, nye felger, fjerna M-B logo, senking. Det er det enda du har gjort. Du og nedi er best her på og ge ut kritikk til andre.

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dine modder så mye bedre da ???? Så på din M-B CLK 500, nye felger, fjerna M-B logo, senking. Det er det enda du har gjort. Du og nedi er best her på og ge ut kritikk til andre.

Ingen grunn til å gå til personangrep fordi en person kritiserer modden din Musti... Hadde jeg vært deg, hadde jeg faktisk sett på kritikken og GJORT noe med det, istedet for å kritisere MEG...

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Ingen grunn til å gå til personangrep fordi en person kritiserer modden din Musti... Hadde jeg vært deg, hadde jeg faktisk sett på kritikken og GJORT noe med det, istedet for å kritisere MEG...

X

i agree... blir for dumt å skape krangel over noe så lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at X ikke er noe flink til og modde selv har ikke noe med saken og gjøre..

Får og sammenlingne med noen så kan jeg si at einstein faktisk hadde dysleksi(staves det sånn), men forstod seg fortsatt på ting ingen andre gjorde.. Så man kan si det sånn at han ikke var no flink til og lese, men han var flink til og forstå seg på allt mulig og opptaget MASSE som ingen andre klarte.. X på sin side er ikke no god på og modde men han klarer og se feil og andre ting som ikke stemmer..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ey rolig musti.....

JA jeg er flink å gi kritikk, men seriøst a, det er jo bare for å si hva jeg faktisk mener...som det har vært sagt før så er jo poenget å gjøre det så ekte så mulig....

Grunnen til at jeg ikke spyr ut chopper er fordi jeg ikke gidder med mindre det ser BRA ut...og bra er da ikke definert som "helt greit"....

kritikken er bare for å hjelpe andre til å se sine egne feil !

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider