Gå til innhold

Takk for meg folkens

Ranger emnet


Gromit

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg solgte den for billig. 17,500 med nye bremseklosser,regreim og clutch.

Den har gått 296750 km. Lite rust også så. men pytt pytt. den forsvant å det var det viktigste.

 

Ungen kom den 18 så nybilen ble det fort bruk for ja :)

 

Automat er så sykt deilig

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men falle SÅ DYPT som å kjøpe Vw da!! Det går ikke.

Kjørte en passat tdi i en mil - da jeg kom hjem var ryggen hørselen ødelgat. Det er sant.

 

Får mye fine Volvoer til samme pris.

Hvis du sleit med hørselen etter en tur med den, så skjønner jeg ikke hvordan du orker din egen 240..hehe....selv syns jeg det er digg lyd i din da, men hvis det er øra det står på så..;)

Fast, faster, to fast, DEAD!

 

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solgte den for billig. 17,500 med nye bremseklosser,regreim og clutch.

Den har gått 296750 km. Lite rust også så. men pytt pytt. den forsvant å det var det viktigste.

 

Ungen kom den 18 så nybilen ble det fort bruk for ja :)

 

Automat er så sykt deilig

 

oki, grattulerer som far da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merking at dere ikke bare kan grattulere? Volvo er ikke verdens beste bil.. vertfall ikke når de er 20 pluss. Har selv hatt flere 240er og 740er. 740en var meget god og kjøre. Og at det bråker mer i en ny passat :rolleyes: en det gjør i en 240... det er vel litt og dra i. Vil heller kjøre langt i disse passat4.jpg

en disse 876167-bilde1-245b.jpg

Men det er vel smak og behag :thumb

90 Bmw 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merking at dere ikke bare kan grattulere? Volvo er ikke verdens beste bil.. vertfall ikke når de er 20 pluss. Har selv hatt flere 240er og 740er. 740en var meget god og kjøre. Og at det bråker mer i en ny passat :rolleyes: en det gjør i en 240... det er vel litt og dra i. Vil heller kjøre langt i disse.

 

Men det er vel smak og behag :thumb

 

Du fant ikke styggere interiør i 240'n vel? Tviler på at du fant noe som var penere i VW'n også... Du sammenliknet volvo's styggeste mot VW'n peneste. Det blir for dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår