Taggen Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Hei Skal bygge meg ny kasse, lukka kasse til mine Pioneer TS-W121 SPL, 3stk. Det står at kassa skal være 42,5 liter. Det jeg lurer på er , skal man da legge til noe på literne det som elemente fyller inne i kassa??? Eller er det bare å bygge den på 42,5 Liter?? Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 det elementet der er ikke så avhengi av nøyaktig volum i lukket kasse. kan bruke alt fra 30-50L uten problem. så du trenger ikke å gjøre noen veldig nøyaktige mål når du lager kassen. desuten stemmer ikke det som pioneer oppgir alltid, for det kommer helt an på hvordan bil du har osv også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet August 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 Oki, takk for kjapt svar. Men kanskje du kan hjelpe meg da,,hehe. Jeg har en Volvo 850 stv, som kassa skal bygges i. Vet du da hvor mange liter den da burde være?? Takker for all hjelpen jeg kan få:) Siter Mvh. Terje Hansen. @ Facebook # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg