Gå til innhold

KON filter rengjøring og omplassering...+ Silicon slanger til p10

GTPrimeraGT

Anbefalte innlegg

I min bil en 1994 Primera eGT har eg et King Dragon Racing filter. Veldig veldig fornøyd med filteret. Men det trenger en rengjøring!! hva gjør eg? + lurer på og legge en slange fra filteret ned til et luftinntak i frontfangeren..vil det ha en posetiv effekt? samme om om filteret selv hadde stått så langt nede? tenker og på og montere varme skjold på dt..

Men! hvor får du tak i slanger som kan brukes? hadde tenkt meg slike silicon slanger i rødt.. ser det finnest kit og slikt til mangen biler men finner ikke til primera, noen som vet om noe?? Ble mye på engang her.. håper noen kan svare meg på noe vertfall!

Ha en fin natt.. trøtt som et fly.

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, det vil ha positiv effekt å ha kaldluft fra fanger til filter. Kaldere og mer luft er alltid bra :D

Får gjøre det på min etterhvert og, må bare fundere ut om jeg skal skjære i karosseriet, eller om jeg skal lirke slangen innimellom hele motoren...

EDIT: Angående disse Silikonslangene, så får du ikke kjøpt kit til Primera i seg selv, men nå er vi jo heldige å dele motor med en hel rad av biler som er litt mer "populære" å tune..Eneste problema er at radiatorslangene ofte er litt feil dim, men dette finnes det triks for å komme seg rundt. Det du kan gjøre er jo å finne et firma som selger sånt, og få de til å titte på det sammen med deg. Kanskje dere kan få satt sammen et kit vettu :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider